رشد ارتباطات هوشمند (راه) - Rah.ir

آخرین ویدیوهای مرتبط
۵- کمپین جامع بازاریابی، برندینگ و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات در خدمت برندینگ محصول یا اشخاص قرار دارد. برای اینکه بتوان یک نام تجاری یا یک نفر را از مزایای برندینگ برخوردار نمود بایستی بتوان مجموعه‌ای از عوامل مرتبط را به کار گرفت. در این بررسی بایستی از مدل‌های شناخت و ارزیابی و پایش محیطی استفاده کرد. ما توانایی طراحی طرح جامع بازاریابی و برندینگ شما یا محصولتان را به احسن وجه در اختیارتان می‌گذاریم و با استفاده از روش‌های بازاریابی دیجیتال و فروش الکترونیک موفقیت شما را دوچندان می‌کنیم. تخصص ما بررسی بازار رقبا برجسته کردن مزیت رقابتی شما و انتشار داستان‌واره‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی برای ارتقا برند شما خواهد بود.
تدوین طرح جامع کمپین بازاریابی و فروش ادامه
مفهوم كمپين تبليغاتي بازاريابي چيست؟...

مفهوم كمپين تبليغاتي بازاريابي چيست؟...

برنامه‌های جزئی تبلیغاتی پایان می‌یابد و حتی ممکن است شما تصمیماتی در مورد متحدالشکل کردن لباس‌ها، لوازم اداری مورد استفاده، دکور...
بازاریابی (Marketing) چیست؟

بازاریابی (Marketing) چیست؟

علم بازاریابی یا مارکتینگ بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست....
تهیه گزارش شناخت از وضعیت محصول در بازار ادامه
شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله

شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله

نقطه‌ی شروع در تعریف بازار هدف برای محصولات خود، درک مشکلاتی است که شما حل خواهید کرد. زمانی که شما ایده‌ی خوبی داشتید و مطمئن بود...
راهکاری برای استفاده بهینه از داده‌های...

راهکاری برای استفاده بهینه از داده‌های...

در بازاریابی دیگر چیزی به اسم «ناهار مجانی1» وجود ندارد؛ باید خودتان سعی کنید مشتری را جذب کنید.
ثبت داستان های موفقیت و تاریخ نگاری ادامه
داستان موفقیت بیل گیتس

داستان موفقیت بیل گیتس

او به‌عنوان رئیس سابق هیات‌مدیره شرکت مایکروسافت و مدیر بنیاد خیریه خصوصی بیل و ملیندا گیتس، یک سرمایه‌گذار در صد‌ها شرکت فعال...
داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای...

داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای...

شرکت توماس جی. لیپتون از نام مؤسس خود یک ایرلندی مهاجر که در سال ۱۸۶۵ با کشتی به آمریکا رفت بهره می برد. داستان لیپتون در واقع ح...
تدوین طرح برندینگ محصول ادامه
برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟...

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟...

تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح دلیل اهمیت این دو، ...
برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟

مطابق با تعریف انجمن بازاریابی آمریکا AMA هویت یک برند یا همان برندینگ مجموعه ای متشکل از اسم، لوگو، علامت یا مشخصه، طراحی، ر...
تهیه طرح بازاریابی و فروش الکترونیک ادامه
بازاریابی تجارت الکترونیک چیست؟...

بازاریابی تجارت الکترونیک چیست؟...

بازاریابی تجارت الکترونیک، به پروسه ی افزایش فروش با افزایش آگاهی بازار هدف در خصوص محصولات ارایه شده یا برند موردنظر می‌گویند. باز...
پنج قاعده مهم در بازاریابی فروش اینترنتی...

پنج قاعده مهم در بازاریابی فروش اینترنتی...

نحوه انتخاب دو یا سه کلمه اول تیتر آگهی بسیار مهم است. از این رو شما باید از کلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده کنید که به سر...
تهیه گزارش مزیت رقابتی محصول ادامه
مزیت رقابتی در استراتژی

مزیت رقابتی در استراتژی

در بسیاری از صنایع امروز دیگر سرّی مخفی وجود ندارد. فعالیت های بالا دستی از قبیل تولید و حمل و نقل برون سپاری می شود و فعالیت پایی...
مزیت رقابتی (مفاهیم و انواع آن)...

مزیت رقابتی (مفاهیم و انواع آن)...

برای درک مناسب هر موضوعی ابتدا لازم است تعریف و مفهوم آن ارائه گردد. بدیهی است هرچه قدر تعریف ارائه شده از جامعیت بیشتری برخوردار بود...
تازه ها
داستان موفقیت بیل گیتس

داستان موفقیت بیل گیتس

او به‌عنوان رئیس سابق هیات‌مدیره شرکت مایکروسافت و مدیر بنیاد خیریه خصوصی بیل و ملیندا گیتس، یک سرمایه‌گذار در صد‌ها شرکت فعال...
داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای...

داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای...

شرکت توماس جی. لیپتون از نام مؤسس خود یک ایرلندی مهاجر که در سال ۱۸۶۵ با کشتی به آمریکا رفت بهره می برد. داستان لیپتون در واقع ح...
گری آرمسترانگ

گری آرمسترانگ

گری آرمسترانگ پروفسور ممتاز کریست دبلیو بلک ول در دانشکده مدیریت کنان فلگر در دانشگاه کارولینای شمالی می‌باشد.
>
<
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری