رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

بازاریابی همدلانه (Empathetic Marketing) چیست؟
بسیاری از مردم مهم‌ترین ویژگی بازاریابان را همزبانی آنها با مشتریانشان می‌دانند و معتقدند بازاریابان موفق کسانی هستند که بهتر بتوانند، با مشتریان خود به گفت‌وگو بپردازند. در پاسخ به رد این نگرش رایج در خصوص بازاریابان می‌توان جمله «همدلی از همزبانی بهتر است» را مورد توجه قرار داد.
برنامه بازاریابی را چگونه طراحی کنیم؟
موفقیت در بازاریابی بدون برنامه بازاریابی هدفی دور از دسترس است. هر کسب و کار موفقی می بایست با برنامه و هدف مشخص پیش برود. در غیر اینصورت شاید گاهی به موفقیت های اتفاقی دست یابد ولی در نهایت چاره ای جز شکست ندارد. بازار امروز بسیار پویا و رو به رشد است. از این رو اهمیت داشتن برنامه بازاریابی را افزایش داده است.
تحقیق قوم نگاری در در بازاریابی به چه معناست؟
تحقیق قوم نگاری یا مردم‌شناسی یک رویکرد تحقیق کیفی قدرتمند است که مستقیماً به مشاهده مشتریان درزمینهٔ های ممکن می پردازد. شرکت‌ها می‌توانند با مشاهده دقیق آنچه انجام‌گرفته است شامل هدف یا خدمت همین‌طور چرایی انجام گرفتن آن به درک عمیق‌تری از نیازها و انگیزه‌های مشتریان نائل آیند و بینشی خلق کنند که بتوان بر اساس آن عمل کرد. این روش اغلب به این شکل انجام می‌شود که محققان واقعاً با مشتریان در خانه‌ها یا دفتر کار آن‌ها وقت می‌گذرانند.
گری آرمسترانگ
گری آرمسترانگ پروفسور ممتاز کریست دبلیو بلک ول در دانشکده مدیریت کنان فلگر در دانشگاه کارولینای شمالی می‌باشد.
شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله
نقطه‌ی شروع در تعریف بازار هدف برای محصولات خود، درک مشکلاتی است که شما حل خواهید کرد. زمانی که شما ایده‌ی خوبی داشتید و مطمئن بودید که با این ایده می‌توانید آن مشکل را حل کنید شروع به کار کنید.
راهکاری برای استفاده بهینه از داده‌های بازاریابی
در بازاریابی دیگر چیزی به اسم «ناهار مجانی1» وجود ندارد؛ باید خودتان سعی کنید مشتری را جذب کنید.
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری