رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

گری آرمسترانگ
گری آرمسترانگ پروفسور ممتاز کریست دبلیو بلک ول در دانشکده مدیریت کنان فلگر در دانشگاه کارولینای شمالی می‌باشد.
شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله
نقطه‌ی شروع در تعریف بازار هدف برای محصولات خود، درک مشکلاتی است که شما حل خواهید کرد. زمانی که شما ایده‌ی خوبی داشتید و مطمئن بودید که با این ایده می‌توانید آن مشکل را حل کنید شروع به کار کنید.
راهکاری برای استفاده بهینه از داده‌های بازاریابی
در بازاریابی دیگر چیزی به اسم «ناهار مجانی1» وجود ندارد؛ باید خودتان سعی کنید مشتری را جذب کنید.
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری