رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

بازاریابی محتوا فرصتی بی‌نظیر برای کسب‌وکارهای B2B
اگر شرکت شما به مواد اولیه‌ یک شرکت دیگر نیاز داشته باشد، آیا بعد از تمام شدن یک وبینار تبلیغاتی بیشتر جذب خرید می‌شوید یا اگر آن شرکت نماینده‌ای برای برگزاری یک کارگاه بفرستد یا اسپانسر یک سمینار شود که به آن دعوت شده‌اید؟
چه روش هایی برای افزایش قدرت پیش‌بینی تیم‌های بازاریابی و فروش وجود دارد؟
کسب‌وکارهایی که رشد می‌کنند، باید ایده روشنی داشته باشند از اینکه کجا هستند و کجا می‌خواهند بروند. پیش‌بینی و برآورد فروش بخشی حیاتی از برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو است. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار یا مدیر ارشد، ضروری است که اعداد و ارقام مربوط به فصل‌های آینده را بدانید.
اشتباهات رایج در رابطه با نت‌ورکینگ مارکتینگ
شما برای افراد تازه کاری که برای جلب مشتری به گروه‌های نت‌ورکینگ پیوسته‌اند و نمی‌خواهند کارشان شبیه بازاریابی باشد، چه توصیه‌ای دارید؟
بازاریابی به سبک هاروارد بیزینس
ضرورت استفاده از شیوه های علمی در بازاریابی و به کارگیری روش های تحلیل نظام مند بسیاری از فرصت های شغلی سنتی در حوزه بازاریابی را در معرض خطر قرار داده است. این بدان معناست که به زودی شاهد انقراض بسیاری از شیوه های بازاریابی سنتی و تغییر و تحولات جاری این حوزه خواهیم بود.
غیرمعمول ترین مکان ها برای تبلیغات
در گذشته مکان ها و روش های تبلیغاتی بسیار محدود بوده و به طور کل رسانه ها و بیلبوردها را شامل می شده است. با این حال امروزه با توجه به رشد چشمگیر این عرصه و ظهور شرکت های متعدد در تمامی حوزه های کسب و کار، دیگر با تکیه بر چند روش محدود نمی توان اقدامات کافی ای را صورت داد. به همین خاطر نیاز به روش های دیگر امری کاملا ضروری محسوب می شود. در این رابطه امروزه آژانس های تبلیغاتی به دنبال راهکارهای خلاقانه و در عین حال مقرون به صرفه برای جایگزین کردن آن ها با روش های سنتی هستند.
چه تکنیک هایی در اجرای تبلیغات وجود دارد؟
پیام تبلیغاتی به اشکال مختلفی می‌تواند ارائه شود. برخی از مهم‌ترین تکنیک‌ها که برای تدوین و اجرای تبلیغ می‌توان از آن‌ها بهره گرفت در ادامه بیان‌شده است؛
چه عناصری در یک پیام تبلیغاتی وجود دارند؟
موسیقی و ترانه در تبلیغ اگر آگاهانه به کار گرفته شود می‌تواند مؤثر و جذاب باشد. موسیقی باید در خدمت سایر اجزای تبلیغ باشد و به درک بهتر تبلیغ و ایجاد ارتباط کامل‌تر با مخاطب کمک کند.
چگونه مشتریان را راضی نگه داریم؟
شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بدون کسب موفقیت چشمگیر برای چندین دهه به دنبال رسیدگی به شکایات مشتریان خود بوده‌اند اما به‌طور قطع رویکردی جدید مورد نیاز است. در سال ۱۹۷۶ دفتر رسیدگی به حقوق و امور مصرف‌کننده از اولین پژوهش ملی سنجش رضایت مشتری در ایالات متحده آمریکا حمایت مالی به عمل آورد. در همین راستا از مشتریان درخصوص مشکلات مرتبط با کالا و خدمات که در طول سال گذشته تجربه کرده بوده‌اند، پرسش‌هایی شد. نتایج این مطالعه ثابت کرد که انتظارات بسیاری از مشتریان در اکثر موارد برآورده نشده است.
چگونه به یک اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی تبدیل شویم؟
در حال حاضر در فضای مجازی افرادی وجود دارند که در میان سایر کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این محبوبیت از جنس محبوبیت سلبریتی‌ها نیست. محبوبیت اینفلوئنسرها از صداقت و تجربه‌شان نشأت می‌گیرد.
چگونه بازاریابی محتوا به کمک شرکت ها می آید؟
هیچ کسب‌و‌کار کوچکی بدون یک استراتژی دقیق و حساب‌شده نمی‌تواند روزی به کسب‌و‌کاری بزرگ و شناخته‌شده تبدیل شود. استفاده و به‌کارگیری از استراتژی در فضای کسب‌و‌کار امروزی به‌قدری دارای اهمیت شده‌ که تدوین استراتژی در ‌همه‌‌ سطوح سازمان به امری حیاتی بدل شده‌است.
صفحه  از ۲
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری