رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین
یک کمپین تبلیغاتی که بر اساس تعداد کلیک بابت آن پول پرداخت می کنید (CPC)، نباید بدون تعیین و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد شروع شود.
پیتزای تقلبی گوگل برای سنجش عملکرد تبلیغات در یوتیوب
بازاریابان در تبلیغات برند به اصول خاصی پایبند هستند و آزادی عمل ندارند، اما برند تقلبی گوگل دست آن ها را برای اشتباه کردن باز گذاشته است.
مسیر مشتری و یادگیری ماشین
از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال دیدگاه‌های مبتنی بر یادگیری ماشینیی هستند، بازاریابان نیازمند به بکارگیری ابزار و تکنولوژی‌های جدیدی هستند تا مشتریان بالقوه را در زمان و مکان درست پیدا و درگیر کنند.
تبلیغات با روابط عمومی چه تفاوتی دارد؟
تفاوت تبلیغات و روابط عمومی، بحث جیب و جَنَم است. تبلیغات از جیب شما می‌کاهد اما روابط عمومی به جنم سازمان شما می‌افزاید. جنم در لغت‌نامه به شکل و قیافه معنی شده‌ است. روابط عمومی هم دقیقا برای بهبود شهرت و وجهه‌ی عمومی فعالیت می‌کند.
B۲C و B۲B را فراموش کنید! به B۲I نیاز داریم
در دنیایی که محصولات سفارشی و تجربه مشتری، یک مزیت رقابتی مهم است، دسته‌بندی قدیمی کسب‌وکار منسوخ خواهد شد.
مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل SWOT شرکت «ردبول»
ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.
از جدیدترین استانداردهای تبلیغات آنلاین جا نمانید!
در طول تابستان، سازمان تبلیغات تعاملی، تازه ترین استانداردهای خود را در خصوص تبلیغات آنلاین و همراه منتشر کرد. این استانداردهای جدید شامل حذف برخی از فعالیت ها هستند که از جمله آن می توان به تبلیغات غول آسایی که تمام صفحه را پوشانده و به کاربر اجازه کلیک کردن نمی دهد اشاره کرد. افزون بر این خطوط راهنمای فناوری های تازه ای اعم از AR، VR و آگهی های 360 درجه را تعریف کرده است.
چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
من به عنوان یک فعال حرفه ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات تا سال 2015 هیچ شبکه کابلی را نداشتم. فقط در زمان پخش سریال های جذاب نت فلیکس و برخی از رویدادهای مهم ورزشی زحمت روشن کردن تلویزیون را به خود می دادم. وقتی اولین بار شبکه کابلی خریدم، پس از توضیحات راهنما برای ساعت ها به تبلیغات آن خیره شدم. در هر صورت در شبکه های کابلی تبلیغات بیش از هر چیزی به چشم می خورد. با این حال این تبلیغات به هیچ وجه خسته کننده نبود. همه تیزرها به صورت جذاب، بدیع و سرگرم کننده طراحی شده بودند.
تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی چه کاربردی دارد؟
استفاده از این فناوری در سامانه‌های تحقیقات بازار دیجیتال می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور، به ارتقای سرعت و صحت تحقیقات بازاریابی کمک کند.
بلاک‌چین در بازاریابی چه کاربردی دارد؟
فناوری بلاک‌چین با شفافیت بخشیدن به پروسه‌های تبادل اطلاعات، فرصت اعتمادسازی فوق‌العاده‌ای در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد و هدف‌گذاری تبلیغات را دقیق‌تر می‌کند.
صفحه  از ۴
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری