شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) - Rah.ir

۹- آپ های تلفن همراه و خدمات ارزش افزوده
تمام کسب‌وکارها در روی اپ‌های تلفن همراه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند چرا که همیشه و در همه حال همراه مشتری محبوب شما هستند. ما این تخصص را داریم تا اپ‌ها را به شکلی طراحی و پیاده‌سازی کنیم که هم منافع صاحبان حرف و سرمایه را تامین کند و هم کاربران به آن اعتماد کرده و از طریق آن امور جاری خود را به انجام برسانند. امکان درآمدزایی برای کاربران و خصوصا صاحبان سرمایه نظیر صاحبان اپراتورهای تلفن همراه یا زیرمجموعه‌های آن‌ها در خلاقیت و کابردهای جدید نهفته است. کارشناسان خلاق ما در این مسیر کنار شما خواهند بود.
پژوهش و مطالعات مبتنی بر فرهنگ و جامعه ایرانی در شبکه ها ادامه
هشتگ هایی که فرهنگ می سازد

هشتگ هایی که فرهنگ می سازد

خوشبختانه و علی رغم مخاطرات فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی شبکه های اجتماعی، اخیرا تحرکاتی مثبت در راستای فرهنگ سازی و استفاده بهینه از...
فعالیت ۳۰میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی...

فعالیت ۳۰میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی...

آمارها گویای آن است که بالغ بر ۳۰میلیون ایرانی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی، فعالیت دارند. این در حالی است که سه...
ارئه طرح هایی برای اصلاح سبک زندگی دیجیتالی ادامه
تاثیرات بد بازی‌های مرتبط با تنقلات و...

تاثیرات بد بازی‌های مرتبط با تنقلات و...

بر اساس مطالعات اخیر که توسط دانشگاه رادبود هلند انجام شده است، محققین دریافته اند که بازی‌های درگیر با مواد غذایی، می‌توانند مو...
تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال

تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال

اغلب ما امروز به نوعی با فناوری و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط هستیم. از زمانی که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند نیز وارد زندگی ما...
مشاوره و ارائه طرح تثبیت جایگاه برند در رسانه های اجتماعی ادامه
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزا...

تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزا...

برای معرفی و توسعه برند به صورت آنلاین، به ایده جذاب و سازگاری و تغییر آن نیاز است. حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به همان ا...
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزا...

تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزا...

در راه اندازی کمپین های تبلیغاتی شاهد قدرت شبکه های اجتماعی هستیم. شاید کمپین های تبلیغاتی موفق زیادی را که در شبکه های اجتماعی ر...
برندینگ دیجیتال ادامه
دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دن...

دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دن...

ما در دنیای جستجوهای اینترنتی زندگی می کنیم. بسیاری از مشتریان قبل از خرید کالا و خدمات و یا تعامل با یک سازمان،‌ ابتدا به جس...
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ یا در واقع همان بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی از قبیل رایانه ...
پایش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ادامه
تأثیر فضای مجازی بر روان کودکا...

تأثیر فضای مجازی بر روان کودکا...

اعتقاد عمومی بر این است که کودکان دهه شصت و قبل از آن، بیشتر از حالا بچگی می‌کردند. نسل­‌های قبلی در سنین کودکی خود برای پر کردن ز...
اپراتورها باید تا دو ماه قیمت مح...

اپراتورها باید تا دو ماه قیمت مح...

از زمان راه اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، دو ماه به کلیه اپراتورهای ارتباطی زمان داده‌ایم تا تفکیک قیمت محتوای داخلی (بر بستر...
برگزاری کارگاههای روابط عمومی الکترونیک ادامه
روابط عمومی الکترونیک چیست؟ و فرقش با رو...

روابط عمومی الکترونیک چیست؟ و فرقش با رو...

روابط عمومی الکترونیک به لحاظ مفهومی فرقی با روابط عمومی سنتی ندارد . در روابط عمومی الکترونیک ما از کاغذ استفاده نمی کنیم و ...
جایگاه روابط عمومی الکترونیک در ای...

جایگاه روابط عمومی الکترونیک در ای...

«روابط عمومی الکترونیک» (EPR) تنها واژه ای نیست که این روزها به فن یا علم روابط عمومی مدرن اطلاق می شود. روابط عمومی جدید و مبت...
تازه ها
اولین اپراتور مجازی موبایل ایران مشخ...

اولین اپراتور مجازی موبایل ایران مشخ...

بعد از صدور 24 موافقت اصولی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) از اواخر سال گذشته، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ر...
اپراتور مجازی یا  MVNO چیست؟

اپراتور مجازی یا MVNO چیست؟

یک متقاضی دریافت پروانه اپراتورهای مجازی با بیان این که بازار ایران تشنه اپراتور مجازی است گفت: هدف نهایی از حضور اپراتورهای مجازی ا...
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری