شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) rah.ir و سایت خبری تحلیلی rahnews.com

۸- شبکه های اجتماعی و روابط عمومی
گجت‌ها و ابزارهای متعددی در دست مشتریان شما قرار دارد و در تمام طول روز در کانال‌های مختلف و به شکل‌های متنوع نظرات خود را بروز می‌دهند. این ابزارک‌ها که سبک زندگی دیجینالی را برای مردم میسر کرده است گاها بسیار پیچیده و قابل پژوهش است. ما تشخیص پژوهش کاربران، رفتارها و تصمیمات بعدی آن‌ها را بر اساس روش‌های پژوهشی نوین برای شما آماده می‌کنیم تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید و برندینگ دیجیتال خود یا محصولتان را به پیش ببرید.
برندینگ دیجیتال ادامه
دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دنیای...

دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دنیای...

ما در دنیای جستجوهای اینترنتی زندگی می کنیم. بسیاری از مشتریان قبل از خرید کالا و خدمات و یا تعامل با یک سازمان،‌ ابتدا به جستجو...
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ یا در واقع همان بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی از قبیل رایانه...
پایش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ادامه
تغییر آزاردهنده در اینستاگرام!

تغییر آزاردهنده در اینستاگرام!

به‌تازگی به‌روزرسان جدیدی برای برنامه اینستاگرام عرضه شده که یک تغییر آزاردهنده در آن ایجاد کرده است.
تأثیر فضای مجازی بر روان کودکان...

تأثیر فضای مجازی بر روان کودکان...

اعتقاد عمومی بر این است که کودکان دهه شصت و قبل از آن، بیشتر از حالا بچگی می‌کردند. نسل­‌های قبلی در سنین کودکی خود برای پر کردن...
ارئه طرح هایی برای اصلاح سبک زندگی دیجیتالی ادامه
تاثیرات بد بازی‌های مرتبط با تنقلات...

تاثیرات بد بازی‌های مرتبط با تنقلات...

بر اساس مطالعات اخیر که توسط دانشگاه رادبود هلند انجام شده است، محققین دریافته اند که بازی‌های درگیر با مواد غذایی، می‌توانند...
تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال

تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال

اغلب ما امروز به نوعی با فناوری و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط هستیم. از زمانی که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند نیز وارد زندگی...
مشاوره و ارائه طرح تثبیت جایگاه برند در رسانه های اجتماعی ادامه
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و...

تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و...

برای معرفی و توسعه برند به صورت آنلاین، به ایده جذاب و سازگاری و تغییر آن نیاز است. حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به همان اندازه...
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و...

تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و...

در راه اندازی کمپین های تبلیغاتی شاهد قدرت شبکه های اجتماعی هستیم. شاید کمپین های تبلیغاتی موفق زیادی را که در شبکه های اجتماعی...
پژوهش و مطالعات مبتنی بر فرهنگ و جامعه ایرانی در شبکه ها ادامه
آیا تلگرام در ایران، وب را خواهد بلعید؟!

آیا تلگرام در ایران، وب را خواهد بلعید؟!

طبق آمارهای رسمی مصرف وب (HTTP) و مصرف تلگرام در ایران تقریبا مساوی شده است. این روزها تقریبا تلگرام در ایران همه کار میکند، و...
چطور اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی را ترک...

چطور اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی را ترک...

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار انقلاب باشند، به نشر ایده‌های سازنده کمک کنند و انسان‌ها را به هم وصل کنند.
برگزاری کارگاههای روابط عمومی الکترونیک ادامه
روابط عمومی الکترونیک چیست؟ و فرقش...

روابط عمومی الکترونیک چیست؟ و فرقش...

روابط عمومی الکترونیک به لحاظ مفهومی فرقی با روابط عمومی سنتی ندارد . در روابط عمومی الکترونیک ما از کاغذ استفاده نمی کنیم و شاید...
جایگاه روابط عمومی الکترونیک در...

جایگاه روابط عمومی الکترونیک در...

«روابط عمومی الکترونیک» (EPR) تنها واژه ای نیست که این روزها به فن یا علم روابط عمومی مدرن اطلاق می شود. روابط عمومی جدید و مبتنی...
تازه ها
تغییر آزاردهنده در اینستاگرام!

تغییر آزاردهنده در اینستاگرام!

به‌تازگی به‌روزرسان جدیدی برای برنامه اینستاگرام عرضه شده که یک تغییر آزاردهنده در آن ایجاد کرده است.
دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دنیای...

دیجیتال برندینگ و اهمیت آن در دنیای...

ما در دنیای جستجوهای اینترنتی زندگی می کنیم. بسیاری از مشتریان قبل از خرید کالا و خدمات و یا تعامل با یک سازمان،‌ ابتدا به جستجو...
زاکربرگ را بیش تر بشناسید!

زاکربرگ را بیش تر بشناسید!

مارک الیوت زاکر برگ متولد 14 می 1984 در ایالت متحده آمریکا است. او یک برنامه نویس کامپیوتری، بنیانگذار و رئیس سایت شبکه اجتماعی...
>
<
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری