رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

۷- بازاریابی و مدیریت محتوای انواع رسانه ها
تولید محتوا و استراتژی محتوا در سالیان اخیر به واسطه گسترش شبکه‌های دسترسی دیجیتالی و فضای مجازی ارزش خاص و ویژه‌ای نموده است. تولید و تبدیل این اطلاعات با حداکثر سرعت و قالب‌های متفاوتی که قابل عرضه برروی بسترهای الکترونیکی، مخابراتی و نرم‌افزاری متفاوت باشد، دقت و گردش‌کار خاص خود را لازم دارد. ما تمام موارد بازاریابی سنتی را با قدرت بازاریابی دیجیتال درآمیخته‌ایم و براساس شناخت بازار هدف و پایگاه اجتماعی مخاطبان به روش صحیح و درست به سراغ آنان می‌رویم و از طریق سیستم بازخورد مهندسی شده و تجزیه و تحلیل مبتنی علوم ارتباطی به پیش برده و آنان را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کنیم. فروش الکترونیک در این بستر با موفقیت و تضمین شده خواهد بود.
تدوین برنامه استراتژیک محتوا ادامه
گام های تدوین استراتژی بازاریابی...

گام های تدوین استراتژی بازاریابی...

6 گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوا بعنوان یکی از راه‌های بازاریابی دیجیتال
تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی...

تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی...

استراتژی محتوا جامع و کامل و دربرگیرنده همه چیزهای مربوط به محتوا است درحالیکه بازاریابی محتوا تنها به بخشی از یک استراتژی محتوا...
A - Z فروش الکترونیک ادامه
چگونه در فروش آنلاین موفق باشیم؟

چگونه در فروش آنلاین موفق باشیم؟

شرکت مدیا مارکت (Media Markt)، یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های لوازم الکترونیکی در اروپا، مثل بسیاری از خرده‌فروشی‌های دیگر با...
مزایا و معایب تجارت الکترونیک برای...

مزایا و معایب تجارت الکترونیک برای...

اکثر افراد دسترسی به اینترنت پر سرعت دارند و هم چنین ابزارهای بسیار قدرتمندی برای ایجاد وب سایت های مفید، کاربردی وجذاب وجود دارد...
اداره کمپین رسانه ای برای زمانبندی تبلیغات، تولید و توزیع محتوا ادامه
کمپین تبلیغاتی برای معرفی کسب وکار

کمپین تبلیغاتی برای معرفی کسب وکار

چندی است تصمیم به برگزاری کمپینی تبلیغاتی برای معرفی کسب وکارمان در فضای مجازی گرفته ایم. برای این منظور مشاور تبلیغاتی را استخدام...
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟

بطور خلاصه کمپین تبلیغات برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در شاخه های مختلف تبلیغات به همراه اجرای آنها بصورت یک مجموعه مرتبط و با زمانبندی...
بازاریابی دیجیتال محتوا ادامه
دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز...

دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز...

▪️متن حاضر در تلاش است تا با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده از سوی موسسات “Smart Insights” و “Digital Information World” دیجیتال...
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ "با" یا "بدون"...

حدود یکسال پیش بود که یک شرکت تقریبا پولدار و شناخته شده در صنعت خودش، با ما جلسه گذاشت و درخواست کرد که ما بهش در دیجیتال مارکتینگ...
تولید محتوای رسانه ای و ارزیابی و ارزشیابی محتوای تولید شده ادامه
آموزش تولید محتوای مناسب برای سئو

آموزش تولید محتوای مناسب برای سئو

محتوا میتواند به شکلهای مختلفی دسته بندی شود و با فکر کردن در مورد سبک نوشتار میتوانید سریعتر ایده هایی برای آن بدست آورید. در...
زنگ هشدار تولید محتوای فارسی دیجیتالی

زنگ هشدار تولید محتوای فارسی دیجیتالی

اتکای ۵۵ درصدی مصرف‌کنندگان اینترنت کشور به محتوای بین‌المللی و بی‌ارزش بودن حجم عمده‌ای از محتواها در صفحات وب فارسی با توجه...
شناخت بازار هدف و تشخیص پایگاه اجتماعی و دمو گرافیک مشتریان ادامه
شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله

شناخت بازار هدف‌ در شش مرحله

اگر یک فروشنده هستید، برای به حداکثر رساندن فروش نیاز به درک مشتریان خود دارید. شما محصولات‌تان را به چه کسانی خواهید فروخت؟ آن‌ها...
اهمیت شناخت بازار هدف در کسب وکار

اهمیت شناخت بازار هدف در کسب وکار

شناخت بازار هدف زمانی که یک کمپین بازاریابی را راه اندازی می کنید، نه تنها به شناخت بهتر مشتریان تان کمک می کند بلکه محصولات،...
سازماندهی تیم تولید کنندگان محتوا ادامه
ساماندهی تیم کارآمد محتوا

ساماندهی تیم کارآمد محتوا

در دهه اخیر، تولید محتوا یکی از عوامل مهم در برند سازی و بازاریابی سازمان هاست. از برخی جنبه ها، شاید بتوان تیم تولید محتوا را...
تولید محتوای به صورت مشترک با مشتریان

تولید محتوای به صورت مشترک با مشتریان

بازاریابی تا همین اواخر یک امر یک طرفه بود. کسب و کارها به امید دیده شدن تبلیغاتشان، آن‌ها را در تمام رسانه‌هایی که احتمال داشت...
تازه ها
کمپین تبلیغاتی برای معرفی کسب وکار

کمپین تبلیغاتی برای معرفی کسب وکار

چندی است تصمیم به برگزاری کمپینی تبلیغاتی برای معرفی کسب وکارمان در فضای مجازی گرفته ایم. برای این منظور مشاور تبلیغاتی را استخدام...
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟

بطور خلاصه کمپین تبلیغات برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در شاخه های مختلف تبلیغات به همراه اجرای آنها بصورت یک مجموعه مرتبط و با زمانبندی...
شرکت آمازون

شرکت آمازون

آمازون.کام یا آمازون دات کام، (به انگلیسی: Amazon.com) شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر...
>
<
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری