رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

زاکربرگ را بیش تر بشناسید!
مارک الیوت زاکر برگ متولد 14 می 1984 در ایالت متحده آمریکا است. او یک برنامه نویس کامپیوتری، بنیانگذار و رئیس سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک است.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزایش مشتری(قسمت دوم)
برای معرفی و توسعه برند به صورت آنلاین، به ایده جذاب و سازگاری و تغییر آن نیاز است. حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به همان اندازه که شبکه های اجتماعی دچار تغییر می شوند، نیاز به تغییر و سازگاری با محیط جدید دارد. بدون داشتن یک برند پویا، کاربران شبکه های اجتماعی جدید، یا حتی شبکه های اجتماعی قدیمی، از دستیابی به برند شما باز خواهند ماند.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی و افزایش مشتری(قسمت اول)
در راه اندازی کمپین های تبلیغاتی شاهد قدرت شبکه های اجتماعی هستیم. شاید کمپین های تبلیغاتی موفق زیادی را که در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده اند دیده باشید و حتی خود شما هم در آنها حضور پیدا کرده باشید. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی یکی از روش های ویژه ای است که امروزه بازاریابان اینترنتی جهت معرفی و توسعه برند از آن به عنوان یک ابزار استفاده می کنند.
گجت‌ها و ابزارهای متعددی در دست مشتریان شما قرار دارد و در تمام طول روز در کانال‌های مختلف و به شکل‌های متنوع نظرات خود را بروز می‌دهند. این ابزارک‌ها که سبک زندگی دیجینالی را برای مردم میسر کرده است گاها بسیار پیچیده و قابل پژوهش است. ما تشخیص پژوهش کاربران، رفتارها و تصمیمات بعدی آن‌ها را بر اساس روش‌های پژوهشی نوین برای شما آماده می‌کنیم تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید و برندینگ دیجیتال خود یا محصولتان را به پیش ببرید.
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری