رشد ارتباطات هوشمند(راه) - RAH.IR

شناخت مخاطب در سه لایه
هنوزم خیلی از ماها وقتی می‌خوایم به مخاطب محتوا ارایه بدیم می‌شینیم و فکر می‌کنیم و به خودمون فشار میاریم و ایده می‌دیم، به رفتار مخاطب کاری نداریم و معتقدیم می‌شناسیمش، با همین اعتقاد پیش می‌ریم و روز موعود که میرسه می‌بینیم نه، مخاطب به‌صورت خودجوش اخلاقش عوض شد و اونجوری که قرار بود بشه نشد.
در دنیایی که پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی هر روز گسترده‌تر می‌شدند و فیس‌بوک و توییتر امکان برقراری ارتباط از طریق تصاویر و متن را برای کاربران فراهم آورده بودند، تامبلر راهی کاملا متفاوت در پیش گرفت و به کاربرانش اجازه ‌داد تا از طریق تصاویر، متن، ویدئو، فایل‌های صوتی، دیالوگ، لینک و... خودشان را توصیف کنند.
تغییر آزاردهنده در اینستاگرام!
به‌تازگی به‌روزرسان جدیدی برای برنامه اینستاگرام عرضه شده که یک تغییر آزاردهنده در آن ایجاد کرده است.
تأثیر فضای مجازی بر روان کودکان و نوجوانان
اعتقاد عمومی بر این است که کودکان دهه شصت و قبل از آن، بیشتر از حالا بچگی می‌کردند. نسل­‌های قبلی در سنین کودکی خود برای پر کردن زمان خالی و اوقات فراغت­، بیشتر به بازی‌های دسته جمعی در حیاط و کوچه و همچنین بازی­‌هایی که بر پایه مهارت‌های بدنی بود، رو می‌آوردند.
اپراتورها باید تا دو ماه قیمت محتوای داخلی و خارجی را تفکیک کنند
از زمان راه اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، دو ماه به کلیه اپراتورهای ارتباطی زمان داده‌ایم تا تفکیک قیمت محتوای داخلی (بر بستر شبکه ملی اطلاعات) و خارجی (اینترنت) را در سیستم‌های خود اعمال کنند. اپراتورها برای انجام این کار نیازمند نصب تجهیزاتی هستند و بنا بر آخرین گزارش واصله، تاکنون هفت شرکت ترافیک داخلی را از خارجی تفکیک و تعرفه‌های هر بخش را اعلام کرده‌اند.
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری