شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) rah.ir و سایت خبری تحلیلی rahnews.com

چگونه مسیر صحیح را در برندسازی اینترنتی طی کنیم؟
امروزه، حضور در فضای آنلاین یک کسب‌وکار اگر اهمیتش بیشتر از حضور در خیابان‌ها و مراکز خرید نباشد، کمتر نیست. اما این حضور نیاز به استراتژی‌های دقیق و درستی دارد. در ذیل به برخی اشتباهاتی اشاره می‌کنیم که پرهیز از آن‌ها موجب موفقیت شما در برندسازی اینترنتی خواهد شد.
برندسازی در فضای اینترنت چه ضرورتی دارد؟
با حضور بیش از یک میلیارد وب سایت در فضای اینترنت، ایجاد تمایز برای برندتان به منظور دیده شدن در چنین فضایی کار بسیار دشواری خواهد بود. در هر صورت حتی اگر کاربرانی به سراغ سایت شما بیایند، احتمال مطالعه دقیق مطالب تان از سوی آنها بسیار پایین است. معمولا کاربران با نگاهی کوتاه به یک سایت به سراغ صفحات بعدی می روند. این امر رقابت برای جذب مخاطب را بسیار فشرده و حساس کرده است. بی شک در چنین شرایطی برای برندها فرصت چندانی به منظور تاثیرگذاری اولیه بر روی مخاطب باقی نمی ماند. به عبارت دیگر، سرعت عمل در عصر کنونی حرف اول را در کسب موفقیت می زند.
نسل جدید پلتفرم‌های تبلیغاتی و بازاریابی
این روزها به لطف فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات هم ‌عصر تازه‌ای را سپری می‌کنند. اما هنوز هم پلتفرم‌های تازه و دست‌نخورده‌ای وجود دارند که می‌توانند دوران نوینی از جذب مخاطب را در فضایی کاملا متفاوت رقم بزنند. بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای با بازار گسترده و کاربران فراوان خود بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات و معرفی محصولات هستند که به‌اندازه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند.
کمپین تبلیغات دیجیتال چیست؟
دنیای دیجیتالی امروزه درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده است و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتالی شخصی همراه با ویژگی های منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت انتخاب مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت هزینه پایین اطلاع رسانی و تبلیغات دیجیتال در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.
برندینگ چیست و چگونه اتفاق می افتد؟
آیا در مورد معنای برندینگ دچار ترید هستید؟! نگران نباشید! برندینگ یکی از مفاهیم بازاریابی است که کمی مبهم است. حتی اگر شما در زمینه بازاریابی مطالعه کرده باشید هم ممکن است گیج شوید.
چه نکاتی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟
طراحی یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت مشتری،محصولات و خدماتی که ارائه میدهند. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید و نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.
نکات حقوقی که استارتاپ ها باید بدانند
در سال‌های اخیر شاهد موج فزاینده ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت در کشورمان هستیم. پدیده‌ای که شاید بتوان شبیه حباب دات کام در ایالات متحده آمریکا دانست.
برترین استراتژی برندسازی تجاری در دنیا چیست؟
به گفته کارشناس برندسازی، یالی سار (Yali Saar)، «زمانی که موضوع برندسازی در دنیای تجارت به میان می آید، زیاد به آن فکر نکنید.»
وظایف اسکرام مستر و مالک محصول چیست؟
تیم اسکرام متشکل از ۳ نقش scrum master، Product owner و development team می‌باشد. همانند روش‌ها و متدلوژی‌های قدیمی نقش Project manager به صورت یک نقش مستقل در این متد تعریف نمی‌شود. نگاشت Project manager با اسکرام مستر یا مالک محصول اشتباه است، وظایف project manager در اسکرام توسط ۳ نقش اصلی گفته شده پوشش داده می‌شود و بین سه نقش تقسیم شده است.
آیا شرکت‌های کوچک می توانند از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند؟
آیا استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و دیگر موارد مشابه ازاین‌دست ضرورت دارد – آیا اگر از آن‌ها برای ترویج و ساخت برند خود یا برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده نکنید، فرصت قابل‌توجهی را ازدست‌داده‌اید؟
صفحه  از ۳
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری