کد خبر: ۱۷۳۲
یوساکو مایزاوا، سرمایه‌دار و میلیاردر جوان ژاپنی با انتشار توئیتی که در آن قول پرداخت مبلغ ۸ هزار یورو به ۱۰۰ نفر از کسانی که توئیت او را به اشتراک بگذارند، داده شده بود توانست عنوان پرطرفدارترین توئیت تاریخ توئیتر را از آن خود کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 15

 

یوساکو مایزاوا بنیانگذار وب‌سایت خرید آنلاین زوزوتاون (Zozotown) است که سال گذشته اعلام شد اولین مسافر خصوصی سفر به ماه خواهد بود.

در مقام دوم رکوردار پرطرفدارترین توئیت بعد از میلیاردر ژاپنی، نوجوان شانزده ساله آمریکایی است. کارتر ویلکرسون که عاشق ناگت بود رستوران‌ زنجیره‌ای وندیز را خطاب قرار می‌دهد و می‌نویسد: «چند تا توئیت برای ناگت رایگان؟» رستوران وندی در پاسخ می‌نویسد: «۱۸ میلیون» و کارتر در جواب می‌گوید «کار را تمام شده بدانید». او سپس از این مکالمه عکس می‌گیرد و آن را با این توضیح توئیت می‌کند: «لطفا به من کمک کنید. آن مرد ناگت‌هایش را می‌خواهد.»

این توئیت ساده آنقدر مورد توجه قرار گرفت که تا به حال بیش از ۳ میلیون بار ریتوئیت شده است.

در مقام سوم پرطرفدارین توئیت در تاریخ توئیتر، توئیت الن دی‌جنرس مجری و بازیگر سرشناس آمریکایی است. در این توئیت، بردلی کوپر، بازیگر هالیوودی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ با الن و دیگر بازیگران مشهور حاضر در مراسم، یک عکس سلفی گرفته است.

بعد از عکس سلفی بازیگران هالیوودی، توئیت خواننده بریتانیایی لوئیس تاملینسون در مقام چهارم از پرطرفدارترین توئیت‌ها قرار گرفته است.

در مقام پنجم پرطرفدارین‌ترین توئیت‌ها، توئیت یک کاربر پرطرفدار یوتیوب قرار گرفته است که در آن به اسپانیایی نوشته است «لیموناد».

بعد از توئیت «لیموناد»، این باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا است که مقام ششم را به خود اختصاص داده است. در این توئیت، آقای اوباما سخنی از نلسون ماندلا، نخستین رییس جمهور آفریقای جنوبی و از فعالان برجسته مخالف آپارتاید را به اشتراک گذاشته است. در این توئیت آمده است: «هیچ‌کس با تنفر نسبت به رنگ پوست کسی، پیشینه و یا دین به دنیا نمی‌آید.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :