شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) rah.ir و سایت خبری تحلیلی rahnews.com

آخرین ویدیوهای مرتبط
۵- کمپین جامع بازاریابی، برندینگ و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات در خدمت برندینگ محصول یا اشخاص قرار دارد. برای اینکه بتوان یک نام تجاری یا یک نفر را از مزایای برندینگ برخوردار نمود بایستی بتوان مجموعه‌ای از عوامل مرتبط را به کار گرفت. در این بررسی بایستی از مدل‌های شناخت و ارزیابی و پایش محیطی استفاده کرد. ما توانایی طراحی طرح جامع بازاریابی و برندینگ شما یا محصولتان را به احسن وجه در اختیارتان می‌گذاریم و با استفاده از روش‌های بازاریابی دیجیتال و فروش الکترونیک موفقیت شما را دوچندان می‌کنیم. تخصص ما بررسی بازار رقبا برجسته کردن مزیت رقابتی شما و انتشار داستان‌واره‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی برای ارتقا برند شما خواهد بود.
تدوین طرح جامع کمپین بازاریابی و فروش ادامه
مفهوم كمپين تبليغاتي بازاريابي...

مفهوم كمپين تبليغاتي بازاريابي...

برنامه‌های جزئی تبلیغاتی پایان می‌یابد و حتی ممکن است شما تصمیماتی در مورد متحدالشکل کردن لباس‌ها، لوازم اداری مورد استفاده، دکور...
بازاریابی (Marketing) چیست؟

بازاریابی (Marketing) چیست؟

علم بازاریابی یا مارکتینگ بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما...
تهیه طرح بازاریابی و فروش الکترونیک ادامه
بازاریابی تجارت الکترونیک چیست؟

بازاریابی تجارت الکترونیک چیست؟

بازاریابی تجارت الکترونیک، به پروسه ی افزایش فروش با افزایش آگاهی بازار هدف در خصوص محصولات ارایه شده یا برند موردنظر می‌گویند....
پنج قاعده مهم در بازاریابی فروش...

پنج قاعده مهم در بازاریابی فروش...

نحوه انتخاب دو یا سه کلمه اول تیتر آگهی بسیار مهم است. از این رو شما باید از کلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده کنید که به...
ثبت داستان های موفقیت و تاریخ نگاری ادامه
تبلیغات هوشمندانه تجهیزات ورزشی

تبلیغات هوشمندانه تجهیزات ورزشی

تجهیزات ورزشی SportsCheck با استفاده از ماکت های تبلیغاتی و قراردادن آن ها بر روی ماشین های پوشیده شده از برف، باعث افزایش ۱۷٫۲...
داستان موفقیت بیل گیتس

داستان موفقیت بیل گیتس

او به‌عنوان رئیس سابق هیات‌مدیره شرکت مایکروسافت و مدیر بنیاد خیریه خصوصی بیل و ملیندا گیتس، یک سرمایه‌گذار در صد‌ها شرکت فعال...
تهیه گزارش شناخت از وضعیت محصول در بازار ادامه
چگونه بازماندگان شما را فریب می‌دهند؟

چگونه بازماندگان شما را فریب می‌دهند؟

می خواهید استیو جابز بعدی باشید؟ از دانشگاه انصراف بدهید و با یکی از رفقای خود در گاراژ خانه پدری یک کسب و کار راه بیندازید! اما...
تدوین طرح برندینگ محصول ادامه
بازاریابی،تبلیغات و برندینگ

بازاریابی،تبلیغات و برندینگ

بازاریابی،تبلیغات و برندینگ سه مقوله کاملا متفاوت هستند در این مقاله سعی شده معنا و تفاوت این سه را به وضوح تشریح دهیم.
برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح دلیل اهمیت...
تهیه گزارش مزیت رقابتی محصول ادامه
مزیت رقابتی در استراتژی

مزیت رقابتی در استراتژی

در بسیاری از صنایع امروز دیگر سرّی مخفی وجود ندارد. فعالیت های بالا دستی از قبیل تولید و حمل و نقل برون سپاری می شود و فعالیت...
مزیت رقابتی (مفاهیم و انواع آن)

مزیت رقابتی (مفاهیم و انواع آن)

برای درک مناسب هر موضوعی ابتدا لازم است تعریف و مفهوم آن ارائه گردد. بدیهی است هرچه قدر تعریف ارائه شده از جامعیت بیشتری برخوردار...
تازه ها
داستان موفقیت بیل گیتس

داستان موفقیت بیل گیتس

او به‌عنوان رئیس سابق هیات‌مدیره شرکت مایکروسافت و مدیر بنیاد خیریه خصوصی بیل و ملیندا گیتس، یک سرمایه‌گذار در صد‌ها شرکت فعال...
داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به...

داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به...

شرکت توماس جی. لیپتون از نام مؤسس خود یک ایرلندی مهاجر که در سال ۱۸۶۵ با کشتی به آمریکا رفت بهره می برد. داستان لیپتون در واقع...
کریس اسکینر متفکر حوزه بانکداری...

کریس اسکینر متفکر حوزه بانکداری...

کریس اسکینر یک متفکر حوزه مالی و آینده بانکداری است. بلاگ معروفی با نام «دِفایننسر» دارد که درواقع بازوی علمی «باشگاه خدمات مالی»...
>
<
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری