شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) rah.ir و سایت خبری تحلیلی rahnews.com

فرانشیز (Franchise) چیست؟
فرانشیز یک شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای مستقل کوچک می باشد که به هر یک از این کسب و کار های کوچک اجازه می دهد که تحت یک نام تجاری مشترک و یک هویت فعالیت کنند و همگی از یک متد موفق (که قبلا آزمایش شده) و بازاریابی مشترک استفاده کنند.
معرفی تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه‏ های جدید در دنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.
تبلیغات دیجیتال (Digital advertising) چیست؟
حدود بیست سال پیش تبلیغات دیجیتال تنها محدود به بنرهایی میشد که به صورت برجسته روی وبسایت ها قرار میگرفت. این بنرها بسیار آزاردهنده بودند، شما در ۱۰۰ بنر حداکثر بر روی یکی از آنها کلیک میکردید. اما امروزه تبلیغات دیجیتال بسیار گسترده است و انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین بر اساس مخاطبان هدف، محتوای وبسایت تولید می شوند. اما پیش از این که وارد بحث هزینه ها و اشکال مختلف آن شویم بیایید به مفهوم عمومی تبلیغات دیجیتال بپردازیم.
تحقیقات کمی بازار و دلیل انجام آن از سوی کسب و کارها چیست؟
تحقیقات کمی بازار ، که شامل نظرسنجی ها و پرسشنامه مشتری می شود، می تواند به شرکت های کوچک کمک کند تا محصولات و خدمات خود را بهبود بخشیده و تصمیمات آگاهانه بگیرند.
پنل های آنلاین مصرف کننده چیستند و کاربرد آنها در تحقیقات بازار چیست؟
ارائه نظرسنجی ها و پرسشنامه ها از طریق پنل های آنلاین مصرف کننده به شرکت های کوچک اجازه می دهد تا تحقیقات بازار را سریع و ارزان انجام دهند. اما باید با احتیاط از این ابزارها استفاده نمایند.
نکات مهم طراحی بنر در کمپین های تبلیغات اینترنتی
بنر تبلیغاتی یکی از المان های تبلیغات است که در وب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از تبلیغات آنلاین به گونه ای است که تبلیغات را در یک صفحه وب جاسازی گذاری می کنند و هدف از انجام این کار نیز ترغیب کاربر به کلیک بر روی آن و ارجاعِ ترافیک به وب سایتِ تبلیغات دهنده است.
5 نکته طلایی درباره بازاریابی محتوا که باید بدانید
هر زمان که بحث تولید محتوای حرفه ای پیش می آید، آخرین چیزی که مخاطبان می خواهند، خواندن مقاله ای است که به تبلیغات خرده فروشی شبیه باشد. پس چگونه می توانید هم به صورت یکپارچه نام تجاری خود را نمایش دهید و هم به عنوان یک رهبر فکری به ارائه ارزش بپردازید؟ ما از پنج کارآفرین جامعه موسسین این سؤال را پرسیدیم:
دلیل شکست استارتاپ ها چیست؟
چرا به هر جا که نگاه می‌کنیم کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ هایی را می‌بینیم که به‌سختی شکست خورده‌اند؟ 
چه جذابیت هایی در تبلیغات تلویزیونی وجود دارد؟
پیام‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان از جاذبه‌هایی استفاده می‌کنند. رایج‌ترین جاذبه‌هایی که در پیام‌های تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرند جاذبه منطقی، جاذبه احساسی، جاذبه طنز، جاذبه ترس، جاذبه جنسی و جاذبه اخلاقی را دربرمی گیرد.
بازاریابی محتوا چگونه به کمک کسب و کار های کوچک و متوسط می آید؟
هیچ کسب‌و‌کار کوچکی بدون یک استراتژی دقیق و حساب‌شده نمی‌تواند روزی به کسب‌و‌کاری بزرگ و شناخته‌شده تبدیل شود. استفاده و به‌کارگیری از استراتژی در فضای کسب‌و‌کار امروزی به‌قدری دارای اهمیت شده‌ که تدوین استراتژی در ‌همه‌‌ سطوح سازمان به امری حیاتی بدل شده‌است.  در این مقاله قصد داریم تا با یکی از قدرتمندترین انواع استراتژی با نام استراتژی محتوا برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در قسمت بازاریابی و تبلیغات بیشتر آشنا شویم.
صفحه  از ۲
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری