کد خبر: ۹۲۸
در دیدار برگشت فینال لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر یک، میزبانش تیم خاتم اردکان را از پیش رو بردارد و برای سومین‌بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را از آن خود کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15

دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۶ در سالن مملو از جمعیت آیت الله خاتمی و در حضور احمد ضیائی و ایگور کولاکویچ و با قضاوت داود نافعی در حالی بین تیم های خاتم اردکان و بانک سرمایه برگزار شد که بانکی ها در دیدار رفت با وجود نمایش فوق العاده حریف توانسته بودند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و برای ثبت سومین قهرمانی متوالیشان به یک برد دیگر نیاز داشتند.

شاگردان کارخانه در پایان با ارائه عملکردی بی‌نقص موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند و با کسب دومین بردشان توانستند سومین قهرمانیشان در لیگ برتر والیبال را در خانه حریف جشن بگیرند.

بازیکنان خاتم اردکان در برابر دیدگان سرمربی تیم ملی و همچنین ۲۰۰۰ تماشاگرانی که یک صدا این تیم را تشویق می کردند هیچ نشانی از جنگندگی و هماهنگی دیدار رفت را نداشتند و در پایان ست های بازی را با امتیاز های ۲۱-۲۵، ۱۳-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۲۰-۲۵ به بانک سرمایه واگذار کرد تا با این باخت خانگی رویای نخستین قهرمانی در لیگ برتر والیبال را برای حداقل یکسال دیگر به فراموشی بسپارد.

شاگردان مصطفی کارخانه که پس از ایستادن در رده نخست دور گروهی در مراحل حذفی موفق شدند تیم های هاوش گنبد و پیکان تهران را از پیش رو بردارند و پا به دیدار پایانی بگذارند و در دو بازی فینال هم توانست خاتم اردکان شگفتی ساز را از پیش رو بردارد و ضمن هتریک در قهرمانی لیگ برتر والیبال سهمیه حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کرد.
در سوی مقابل شاگردان عباسعلی میرحسینی که در دور گروهی در رده هفتم قرار گرفته بودند و تا پیش از آغاز مرحله حذفی حتی خوشبین ترین هوادار خاتم هم پیش بینی حضور این تیم در فینال را نمی داد، موفق شدند تیم های سایپا تهران و شهرداری تبریز را در مراحل حذفی از پیش رو بردارند اما در برابر تیم پرستاره بانک سرمایه در رفت و برگشت شکست خوردند تا لیگ برتر والیبال در سال با کسب عنوان نائب قهرمانی به پایان برسانند.

این دیدار لوکاس ژیگادلو، عادل غلامی، شهرام محمودی، محمد موسوی، فرهاد قائمی و مجتب میرزاجانپور برای بانک سرمایه و امیرعلی فتحعلی، محمد طاهر وادی، اکبر ولایی، جواد حسین آبادی، محمد رزی پور و حسین امیری  برای خاتم اردکان شش نفر آغاز کننده بازی بودند.

هم چنین با اعلام مسئولان سازمان لیگ مبنی بر رضایت تیم های شهرداری تبریز و پیکان تهران بر عدم برگزار دیدار رده بندی هر دو تیم در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

نتیجه کامل دیدار پایانی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
دیدار رفت: بانک سرمایه ۳ - خاتم اردکان ۲(۲۵-۱۹، ۲۴-۲۶، ۲۵-۲۷، ۲۵-۱۵، ۱۵-۱۱)
دیدار برگشت: خاتم اردکان ۱ - بانک سرمایه ۳(۲۱-۲۵، ۱۳-۲۵، ۱۵-۲۲، ۲۰-۲۵)

منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۳۵°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۳.۰۹ km/h
رطوبت:۱۹%
 
۱۲.۳۵ | ۱۲.۲۲
تصاویر