کد خبر: ۶۹۴
نیمار ستاره فوتبال پاری‌سن ژرمن و گرانترین بازیکن جهان، پس از سه ماه بازی در این تیم فرانسوی، در دیدار با لیونل مسی و سوارز دو مهاجم بارسلونا به آنها گفته که آیا وی را می‌پذیرند بار دیگر به بارسا برگردد؟
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 17


روزنامه اسپانیایی «اسپورت» جزئیاتی از دیدار نیمار به همراه پسرش از مقر تمرین‌های بارسلونا و ملاقات با مسی و سوارز را فاش کرده است.

وی در این دیدار بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و بدون توقف صحبت می‌کرد که نشان از شادی وی پس از ملاقات با هم‌تیمی‌های سابقش است.

روزنامه اسپانیایی در گزارش خود آورده است:« نیمار در این دیدار از مسی و سوارز پرسید، آیا می‌پذیرند او به بارسلونا بازگردد؟ سپس لبخندی زد، انگار که جوک می‌گفت اما کسانی که نیمار را خوب می‌شناسند می‌دانند که او واقعا دوست دارد که به بارسلونا برگردد».

اسپورت افزود:« نیمار در سه ماه گذشته، مرتب به بارسلونا سفر می‌کند او نتوانسته به باشگاه و فضای شهر پاریس عادت کند، وی در انتقال به پاری ‌سن ژرمن مرتکب اشتباه بزرگی شد».

بر اساس این گزارش:« نیمار پس از گذشته زمان کوتاهی در پاری‌سن ژرمن، متوجه شد که اشتباه کرده است و تنها عکس وی بر روی برج ایفل پاریس برای مدتی قرار داده شد و مقداری پول بیشتر کسب کرد، اما توجه و احترام را در بارسلونا را از دست داد و در همان روزهای اول با ادینسون کاوانی مهاجم اروگو‌ئی پاری‌سن ژرمن اختلاف پیدار کرد».
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۲۰.۱°
بیشینه:۲۰.۱°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۳.۰۹ km/h
رطوبت:۱۳%
 
۲۰.۱ | ۲۰.۱
تصاویر