هرگاه با آدمهاي موفق مشورت کني شريک تفکر روشن آنها خواهي بود
هیچ پیر جهان دیده ای منکر برآیند زهرآلود دارایی حرام در زندگی آدمی نیست بهانه جویی نوعی بیماری است که موفقیت را نابود می کند . به هر قیمتی شده از آن اجتناب کنید خوب گوش کردن را یاد بگیریم، گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند خوشبختی، یگانه چیزی است که می توانیم بی اینکه خود داشته باشیم دیگران را از آن بر خوردار کنیم خوشبختی، یگانه چیزی است که می توانیم بی اینکه خود داشته باشیم دیگران را از آن بر خوردار کنیم كار بزرگ وجود ندارد، به شرطی كه آن را به كارهای كوچكتر تقسیم كنیم اگر هر روز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد اصلی نخواهی رسید. فقط وقتي مجازيم از بالا به كسي نگاه كنيم كه بخواهيم از زمين بلندش كنيم برای آنان که مفهوم پرواز را نمیفهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی معبودا ! به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن، تا کوچکی آنچه ندارم نا آرامم نکندانسان باید از هر حیث چه ظاهر و چه باطن، زیبا و آراسته باشد
به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتدسرآمد فضیلت ها و نقطه پایان فضیلت ها ، دانش است . امام علی «ع»
دانشگاه ، مبدأ تحولات است. امام خمینی «ره» حفظ سلامت خود را با حفظ سلامت طبیعت آغاز کنیم.كتاب غذاي روح است و روح از كتاب زنده است.
امام علي (ع): «انسان بنده احسان است».
آدم ها فقط در یک چیز مشترکند : متفاوت بودن مقام معظم رهبری: « فرهنگ منابع طبیعی، باید به معارف عمومی تبدیل شود».از آنچه خودتان بيشتر دوستش مي داريد، به ديگران ببخشيد. «آل عمران آیه92»
احساس مسئولیت عمومی و عزم ملی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است. تخريب طبيعت، قهر طبيعت را به دنبال دارد. سعادت دیگران، بخشی مهم از خوشبختی ماست فرهنگ مقاومسازي را از سنين پايين آموزش دهیم.بازاریابی در تجارت الکترونیک معمولا دو هدف کلی را دنبال میکند:
افزایش بازدید سایت، افزایش نرخ تبدیل به مشتری. این دو تقریبا مکمل یکدیگر بوده و برای موفقیت هر سایتی لازم و کافی می باشند. در واقع اگر در یکی از آنها ناموفق باشیم به سختی به هدف اصلی سایت دست پیدا میکنیم.
اکنون به بررسی کانال های متداول این نوع بازاریابی دیجیتال میپردازیم:
تبلیغاتی کلیکی (PPC) : با اجرای درست این نوع از کمپین های تبلیغاتی میتوان نرخ تبدیل به مشتری را افزایش داد بدین معنی که درصد قابل قبولی از افراد عمل خواسته شده ما را در سایت – اعم از خرید یا رفتن به سایت بخصوصی – انجام میدهند.
این چیزی شبیه به تبلیغاتی سنتی میباشد اما باید در نظر داشت این شیوه بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی ست چرا که تبلیغات برای افرادی نمایش داده میشود که با محصول یا سایت موردنظر آشنایی داشته یا تمایل به خرید آن را دارند.
به عنوان مثال شرکتی که در زمینه نرم افزاری فعالیت میکند در سایتی تبلیغات را انجام میدهد که امکان دانلود مجانی برخی نرم افزارها را برای مشتریان خود فراهم میکند. کلمه PPC مخفف pay per click میباشد بدین معنی که در این نوع از کمپین ها زمانی موفق هستند که کاربر بر روی لینکی کلیک کند و از صفحه به صفحه دیگر منتقل شود بنابراین عملیات مالی بین سایت تبلیغ کننده و پذیرنده تبلیغ زمانی صورت میگیرد که «کلیک کردن» اتفاق بیافتد.
بهینه سازی موتور جستوجو(SEO) : بر خلاف PPC برای این نوع از بازاریابی لازم نیست مستقیما هزینه ای بپردازید اما لازم است تا سایت خود را برای موتورهای جستوجو مانند گوگل و یاهو بهینه کنید که هزینه و زمانبر است. با افزایش بهینگی سایت در موتورهای جستوجو سایت شما رنک سایت شما در موتورهای جستوجو بالا رفته و کابران بیشتری به سایت شما روانه خواهند شد.
همواره به یاد داشته باشید این نوع از بازاریابی اینترنتی بسیار موثرتر از روش PPC بوده که چرا هر روزه هزاران کاربر از موتورهای جستوجو برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود کمک میگیرند.
موفقیت در SEO به داشتن ساختار سایت مناسب و به روزرسانی دائمی و همچنین داشتن محتوای (Content) مرتبط با محصول میباشد. برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمایید.
بازاریابی ایمیلی: استفاده از ایمیل مشتریان یا کابرانی که به خرید محصول تمایل نشان دادند (مشتریان بالقوه) جهت ارسال کمپین های ایمیلی و ارائه تخفیفات به آنها، آگاه کردن در محصولات جدید، ارسال خبرنامه و غیره به ایمیل به شیوه ای که بیشترین نرخ باز شدن ایمیل و تبدیل را داشته باشد.