کد خبر: ۹۵۵
شبکه اجتماعی لینکدین فهرست اسامی ۵۰ شرکت برتر سال ۲۰۱۸ در آمریکا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 03


لینکدین این فهرست را براساس فعالیت بیش از ۵۴۰ میلیون عضو این شبکه اجتماعی تهیه کرده است. شرکت آمازون در صدر این فهرست قرار گرفته است. پس از آمازون شرکت آلفابت در رتبه دوم قرار گرفته است. گوگل یکی از زیرمجموعه های شرکت آلفابت است.

شرکت فیسبوک در رتبه سوم این فهرست جای گرفته است. نام شرکتهای سلیزفورس (Salesforce) و تسلا موتورز (Tesla Motors) در جایگاه های چهارم و پنجم این فهرست به چشم می خورد.

دانیل روث، دبیر ارشد شبکه اجتماعی لینکدین در مورد معیارهای انتخاب شرکتها در این فهرست اظهار داشت: «معیار اول این بود که وقتی شرکتی یک آگهی منتشر می کند چند نفر آن را مشاهده می کنند؟ دوما چند کاربر این شرکت را دنبال می کنند؟ در درجه سوم به بررسی میزان علاقه کاربر به آن شرکت پرداختیم. در نهایت نیز به حفظ نیرو در شرکت توجه کردیم. آیا افراد وقتی در شرکت استخدام شدند در آن باقی می مانند؟»

شرکت اپل در جایگاه ششم برترین شرکتهای پایگاه اینترنتی لینکدین قرار گرفته است. شرکت نت فلیکس که به پخش مجموعه های تلویزیونی، فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی می پردازد در رتبه دهم فهرست لینکدین قرار گرفته است.

از دیگر شرکتهایی که در فهرست ۵۰ شرکت برتر لینکدین در آمریکا قرار گرفته اند می توان به اسپاتیفای (۱۱)، اوبر (۱۲)، ایر بی اند بی (۱۵)، سامسونگ (۲۱)، نایک (۳۵)، توئیتر (۴۳) و استارباکس (۴۶) اشاره کرد.
برچسب: لینکدین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :