کد خبر: ۱۷۴۶
بر اساس آخرین اطلاعات، همچنان گوگل محبوب‌ترین سایت جهان است. پس از گوگل یوتیوب و فیس‌بوک قرار دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 20

 

بر اساس آمار سیمیلاروب و آنگونه که شرکت‌های وی‌آرسوشال و هوت‌سوئیت گزارش داده‌اند، هم‌اکنون گوگل و یوتیوب محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان هستند.

تماشای فیلم در اینترنت بشدت در حال افزایش است. با افزایش سرعت اینترنت و بزرگ شدن صفحه گوشی‌های تلفن همراه هر روز تعداد افرادی که از طریق اینترنت برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند بیشتر می‌شود.

به طورمیانگین هر کاربر اینترنت در روز ۹ دقیقه از زمان خود را درگوگل است. این عدد برای یوتیوب بطور میانگین ۲۱ دقیقه است.

آنگونه که در گزارش اخیر از جهان وب توسط GlobalWebIndex آمده است ۹۲ درصد از کاربران در جهان اینترنت به تماشای فیلم می‌پردازند و این عدد به این معنی است که بیش از چهار میلیارد نفر درجهان از طریق اینترنت فیلم تماشا می‌کنند. قوی‌ترین وب سایت در این زمینه یوتیوب است.

در میان شبکه‌های اجتماعی همچنان فیس‌بوک در مکان سوم قرار دارد. این در حالی است که ۳.۵ میلیارد نفر از مردم جهان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. پس از فیس‌بوک تویتر هفتمین وب سایت پربازدید جهان و دومین شبکه اجتماعی پربازدید است. اینستاگرام در مکان نهم قرار دارد. هر کاربر بطور میانگین ۱۱ دقیقه در فیس‌بوک ، ۹ دقیقه در توییتر و شش دقیقه در اینستاگرام است.

طبق آمارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کار هم افزایش یافته است. حدود ۸۰۰ میلیون نفر در جهان که حدود یک چهارم کل افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی است به شبکه‌های اجتماعی رویکردی تجاری دارند. یا کالایی را عرضه می‌کنند یا کالایی را انتخاب می‌کنند یا دنبال کار هستند و انواع روش‌های دیگر تجاری.

دو وب‌سایت یکی به زبان چینی و دیگری با زبان روسی نیز در میان ۹ وب سایت محبوب جهان هستند. Baidu.com یک موتور جستجوگر چینی است که به لطف فیلتر بودن گوگل در چین و به دلیل جمعیت زیاد این کشور توانسته است چهارمین وب سایت جهان باشد.

موتور جستجوگر یاهو در مکان ششم قرار دارد و موتور جستجوگر Yandex.ru که به زبان روسی است در مکان هشتم است.

سایت ویکی‌پدیا هم در مکان پنجم پر بازدید‌ترین سایت جهان قرار دارد.

در میان محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها همچنان واتس آپ پیشتاز است. این پیام رسان در ۱۳۳ کشور جهان محبوب‌ترین است در ۷۵ کشور فیسبوک مسنجر و در ۱۰ کشور وایبر محبوب‌ترین است. تلگرام در سه کشور از جمله ایران محبوب‌ترین محسوب می‌شود.

در میان شبکه‌ها اجتماعی اینستاگرام به سرعت در حال رشد تجاری و تبلیغاتی است. در میان آی‌دی‌های اینستاگرام هم به ترتیب اینستاگرام ، کریستیانو رونالدو و سلنا گومز محبوب‌ترین هستند.

در میان محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب کانال PewDiePie با نزدیک به ۸۱ میلیون مشترک ، T-Seriesبا حدود ۸۰ میلیون مشترک و 5Minute Crafts با ۴۶ میلیون مشترک در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

بازدید فیلم‌های کانال PewDiePie به بیش از ۲۰ میلیارد بار می‌رسد. و پر بازدیدترین فیلم این کانال ۱۲۸ میلیون بار دیده شده است.

برچسب: گوگل ، یاهو ، یوتیوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :