کد خبر: ۶۹۸
سرویس استریم دیزنی تا پایان سال ۲۰۱۹ با یک آرشیو کامل از فیلم‌های گسترده رسانه‌های مختلف با قیمتی ارزان ‌تر از Netfix راه‌اندازی خواهدشد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18


در ماه آگوست دیزنی اعلام کرد تمامی محتوای نمایشی خود را از Netfix بیرون کشیده و سرویس خودش را راه‌اندازی ‌می‌کند. این شرکت درحال حاضر قصد دارد در سال ۲۰۱۹ این سرویس را راه‌اندازی کند که شامل یک آرشیو کامل از فیلم‌ها و محتواهای مختلف می‌شود.

دیزنی برای رقابت با نتفلیکس می‌خواهد سرویس خود را با هزینه کمتری در اختیار مخاطبان قرار دهد. البته کمتر بودن میزان محتوای دیزنی نسبتب ه نتفلیکس نیز بی‌تاثیر نیست.

مدیر عامل شرکت والت دیزنی، رابرت ایگر گفت:

برنامه ما در دیزنی این است که قیمت خدمات به طور قابل ملاحظه‌ای پایین‌تر از Netfix باشند و در حجمی بسیار کمتر در اختیار کاربران قرار گیرند. با توجه به مارک‌ها و حق رأی‌هایی که ما در این خدمات در نظر گرفته‌ایم، کیفیت بسیار بالا در حجم کمتری ارائه می‌شود که در قیمت‌ها کاملا مشهود خواهد بود.

ایگر در ادامه افزود:

هدف بعدی شرکت جذب مخاطب است، بنابراین در انتظار پیشنهاداتی مانند کارت اعتباری‌های دیزنی، امتیازاتی برای اعضای مختلف و بازدیدکنندگان مکرر پارک‌های دیزنی باشید.
با افزایش محتوای آرشیو سرویس استریم دیزنی مانند سریال جنگ ستارگان، این شرکت می‌تواند حق عضویت را بالاتر برده و درنتیجه درآمدش را بیشتر کند.

طی موافقت‌های صورت گرفته دیزنی با نتفلیکس، کاربران نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۱۹ امکان دسترسی به برنامه‌های دیزنی را خواهند داشت که البته فیلم‌های اکران شده در سال ۲۰۱۸ دیزنی نیز شامل آنها می‌شود. 

سرویس ESPN متعقل به دیزنی در اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود و به طور سالانه ۱۰۰۰۰ هزار مسابقه ورزشی را نمایش می‌دهد.

منبع: کلیک
برچسب: دیزنی ، Netflix
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :