کد خبر: ۶۷۱
موضوع مهمی که امروزه آن را خواهید شنید یادگیری ماشینی است. این فناوری برای کمک به بازاریاب‌ها درزمینهٔ تحلیل سیگنال‌های بی‌شمار در زمان فوری و دسترسی به مشتریان با استفاده از تبلیغات مفیدتر در زمان مناسب حیاتی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 07


موضوع مهمی که امروزه آن را خواهید شنید یادگیری ماشینی است. این فناوری برای کمک به بازاریاب‌ها درزمینهٔ تحلیل سیگنال‌های بی‌شمار در زمان فوری و دسترسی به مشتریان با استفاده از تبلیغات مفیدتر در زمان مناسب حیاتی است.

 یادگیری ماشینی همچنین برای سنجش سفرهای مشتری کلیدی است که اکنون دستگاه‌ها و کانال‌های متعددی را در سرتاسر جهان‌های دیجیتال و فیزیکی پوشش می دهد. امروزه یادگیری ماشینی یک‌روند رو به رشد و مهم برای بازاریاب‌ها است و همچنان چگونگی ایجاد موفقیت در آینده را برای شما شکل خواهد داد.

 

سلام بر گوگل اتریبیوشن، خداحافظ آخرین کلیک

به‌منظور پاسخگویی به پرسشی که سال‌ها بازاریابی را به چالش کشیده است، ما می‌خواهیم گوگل اتریبیوشن را معرفی کنیم که یک محصول جدید است. پرسش مذکور به این صورت است: آیا بازاریابی من تأثیرگذار است؟ برای اولین بار گوگل اتریبیوشن این امکان را برای بازاریاب‌ها فراهم کرده است تا بتوانند تأثیر بازاریابی خود را در سرتاسر دستگاه‌ها و کانال‌ها آن‌هم تنها در یک مکان و بدون هزینه اضافی بسنجند. با توجه به پیچیده شدن امروزه سفر مشتری، کسب‌وکار شما ممکن است از طریق صفحه‌نمایش، ویدئو، جستجو اینترنتی، سایت یا برنامه تنها با یک فرد بارها تعامل داشته باشید. همه این لحظات بر روی دستگاه‌های چندگانه صورت می گیرد و این کار سنجش آنها را نیز سخت تر می کند. بازاریاب‌ها سعی کرده‌اند اتریبیشون برای سال‌های متمادی کار کند اما راه‌حل‌های موجود با آن همخوانی ندارد. اکثر ابزارهای اتریبیشون:

  • به سختی نصب می شوند
  • نمی توانند سفر مشتری را به هنگام حرکت بین دستگاه ها ردیابی کنند
  • با ابزارهای تبلیغاتی یکپارچه نشده اندو به همین دلیل انجام اقدام عمل مناسب شمل می شود

 

در نتیجه، بسیاری از بازاریاب ها همچنان از اتریبیوشن کلیلک آخر استفاده می کنند و به همین دلیل تاثیر مهم ترین تعامل های بازاریابی را از دست خواهند داد. ما با استفاده از گوگل اتریبیوشن به شما کمک خواهیم کرد در خصوص چگونگی عمل کردن همه تلاش های بازاریابی شما در کنارهم اگاهی پیدا کنید. همچنین ما به شما کمک خواهیم کرد تا به بینش مورد نیاز برای انجام دادن بهتر تلاش های بازاریابی دست پیدا کنید.

 

مطلب بالا به صورت زیر عمل می کند:

یکپارچه سازی با ادورودز، گوگل انلتیکز و جستجوی دابل کلیک باعث آسان تر شدن جمع آوری همه کانال های بازاریابی شما می شود. نتیجه پایانی یک دید کلی از عملکرد شما خواهد بود. گوگل اتریبیوشن همچنین انتقال به اتریبیوشن داده محور را تسهیل می کند. اتریبیوشن داده محور از یادگیری ماشینی برای تعیین میزان اعتبار برای هر مرحله از سفر مشتری استفاده می کند، یعنی از زمانی که برای اولین بار با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند تا آخرین کلیک قبل از خرید. 

یادگیری ماشینی الگو های تبدیل منحصر به فرد حساب شما را تجزیه و تحلیل می کند و مسیرهایی را مقایسه می کنند که مشتری ها به سمت ان گرایش دارند. بنابراین شما نتایجی را کسب خواهید کرد که دقیقا بیانگر کسب و کار شما است.


در نهایت شما می توانید برای بهینه سازی تبلیغات خود به واسطه گوگل اتریبیوشن اقدام عمل سریع انجام دهید، چرا که گوگل اتریبیوشن با ابزارهای تبلیغاتی همانند ادوردز و جستجوی دابل کلیک یکپارچه سازی می شود. نتایج این یکپارچه سازی سریعا برای ارائه گزارش، به روز رسانی پیشنهاد ها یا انتقال بودجه بین کانال ها در دسترس قرار می گیرد.

 

با توجه به چشم انداز چند دستگاهی امروزی، برای اینکه بتوان یک دید 360 درجه ای از سفر مشتری خود و همچنین بهترین داده ها را برای تصمیم گیری داشته باشیم، سنجس بین کانالی و اتریبیوشن برای هلو فرش (HelloFresh) ضروری خواهد بود.

 

کارل ویلانوا، رئیس بخش جستجوی پولی و نمایش

گوگل اتریبیوشن اکنون در مرجله بتا به سر می برد و طی ماه های آتی به تبلیغات کننده های بیشتری عرضه خواهد شد.

 

نوع آوری های موبایل- محلی مشتریان بیشتری را به مغازها می کشاند. موبایل خط بین جهان دیجیتال و فیزیکی را تیره و تار کرده است. به رغم اینکه اکثر خریدها در مغازه صورت می گیرد، اما مردم به طور فزاینده ای برای انجام جستجوی پیش از خرید به ویژه از سایت های Google.com و Google Maps از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. بازار یاب ها برای اینکه کمک کنند مشتریها تصمیم بگیرند به کجا بروند از یک سری نو آوری هایی همچون Promoted Places  و تبلیغات local inventory برای نمایش دادن پیشنهاد های ویژه و محصولات موجود خود در مغازهای نزدیک به مشتری استفاده می کنند. اکنون شما می توانید با استفاده از افزونه های مکان، کار پیدا کردن مغازه از طریق تبلیغات ویدئو یی یوتیوب را برای مشتریان آسان نمایید. 

ما برای کمک به بازار یاب ها در زمینه کسب بینش در خصوص سفرهای مشتری که به صورت آنلاین آغاز و در مغاز پایان می یابد، سنجش بازدید از مغازه را در سال 2014 معرفی کردیم. طی کمتر از سه سال، تبلیغات کننده ها در سرتاسر جهان با استفاده از ادوردز 5 میلیارد بازدید از مغازه را مورد سنجش قرار داده اند.

 

تنها گوگل ابزارهایی همچون یادگیری پیشرفته ماشینی و فناوری نگاشت (mapping) را برای کمک به شما برای سنجش دقیق بازدید از مغازه و استفاده از این بینش ها برای ارائه تجربه تبلیغات محلی بهتر در اختیار دارد. ارتقاء اخیر به مدل های عمیق یادگیری ما را قادر می سازد تا بر روی مجموعه داده های بزرگتر آموزش ببینیم و از طریق به چالش کشیدن سناریوهایی با اعتماد بالاتر، بازدید ار مغازه های بیشتری را مورد سنجش قرار دهیم. این موضوع شامل بازدیدهایی است که در پاساژهای چند طبقه یا شهر های پرجمعیت همچون توکیو، ژاپن و سائو پالو برزیل رخ می دهد به طوری که در این شهر ها بسیاری از مکان های کسب و کار نزدیک به هم قرار دارند.

 سنجش بازدید از مغازه هم اکنون برای کارزارهای جستجو، خرید و نمایش در دسترس قرار دارد و به زودی این فناوری برای کارزارهای یوتیوب تروویو نیز در دسترس قرار خواهد گرفت تا از این طریق شما بتوانید تاثیر تبلیغات ویدئویی برای ترافیک مشریان در مغازه هایی خود را مشاهده نمایید. با این وجود، سنجش بازدید از مغازه تنها یک بخش از معادله است. شما همچنین باید بفهمید چگونه تبلیغات انلاین موجب افزایش کسب و کار می شود.

 شما لازم است بدانید: آیا تبلیغات آنلاین من موجب افزایش درآمد می شود؟ در ماه های آتی ما سنجش فروش از مغازه را در سطح دستگاه عرضه خواهیم کرد. این موضوع به شما اجازه می دهد تا درآمد مربوط به مغازه به علاوه بازدید از مغازه که توسط تبلیغات موتور جستجوگر صورت گرفته را بسنجید. اگر شما اطلاعات پست الکترونیکی را در خصوص برنامه وفاداری خود جمع آوری کنید، آنگاه خواهید توانست مستقیما خودتان یا شخص ثالثی تراکنش های مالی مغازه را مستقیما وارد ادوردز نماید. 

حتی اگر کسب و کار شما دارای برنامه وفاداری عظیمی نباشد، باز شما قادر خواهید بود از طریق شراکت های شخص ثالث گوگل فروش از مغازه را بسنجید. این گونه سنجش ها می تواند تا حدود 70% تراکنش های اعتباری در آمریکا را بسنجد. این کار نیازی به نصب زمانبر یا یکپارچه سازی پر هزینه ندارد. شما لازم نیست اطلاعات مشتری را به اشتراک بگذارید. پس از انتخاب، شما به طور خودکار درباره فروش هایی که انجام داده اید در ادوردز گزارش می دهید. هر دو راه حل با تراکنش ها در گوگل ادز به شیوه امن و محرمانه مطابقت دارد و شما برای حفط داده های مشتری در خصوص فروش های کلی مغازه گزارش می دهید.

 

ویرجین هالیدی کشف کرد که در رابطه با فروش های مغازه، کارزار های جستجوی اینترنتی در مقایسه با KPI های آنلاین دوبرابر بیشتر سود تولید می کنند. خریدمشتری از مغازه از طریق کلیک کردن بر جستجوی تبلیغاتی سه برابر سودهی بیشتری از نوع آنلاین آن دارد.

 جیمز لیبر مدیر بخش بازاریابی عملکرد و فناوری می گوید: سنجش بازارهای مغازه دیده دقیق تری از تاثیر سرمایه گذاری به ویژه از طریق موبایل ما بر روی نتایج فروش ارائه می دهد. این کار به ما اجازه می دهد تا برای پشتیبانی بهتر از بخش حیاتی سفر مصرف کننده، منابع مالی بیشتری در زمینه جستجوی اینترنتی صرف کنیم. یادگیری ماشینی بینش های قوی تری مخاطبان را در خصوص تبلیغات جستجو ارائه می دهند که مردم با هدف خرید انجام می دهند. 

به همین دلیل است ما مخاطبان بازار را ارئه می دهیم تا به شما کمک کینم به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که حاضرند محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. به عنوان مثال، اگر شما دلال خودرو هستید، می توانید دسترسی خود را به کاربرانی گسترش دهید که به دنبال خودروهای شاسی بلند جادار و کم مصرف هستند.

 مخاطبان بازار از قدرت یادگیری ماشینی برای فهم بهتر نیت خرید استفاده می کنند. یادگیری ماشینی تریلیون ها جستجوی اینترنتی و فعالیت را در سرتاسر وب سایت ها انجام می دهند تا از این طریق بفهمند چه هنگام مردم آماده خرید هستند و چه وقت تبلیغاتی سطحی  مرتبط تر و جذاب تر برای آنها خواهد بود. این یک لحظه مهم برای بازاریابها محسوب می شود. همگرایی موبایل، داده ها و یادگیری ماشینی  فرصت های جدیدی را برای بازاریاب ها ایجاد می کند و من بسیار مایل هستم در این سفر با همه شما باشم. لطفا در ساعت 9:00 a.m، PT/12:00 p.m به ما بپیوندید. برای دیدن  مطلب اصلی در Google Marketing Next  و دیگر نوآوری ها، ما  قصد درایم تبلیغات، تحلیل و دابل کلیک را اعلام نماییم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :