کد خبر: ۵۷۸
نسخه تجاری برنامه گپ واتس اپ که توسط این شرکت تهیه شده به زودی برای بارگذاری عرضه می‌شود و آزمایش‌های اولیه نیز بر روی آن با موفقیت صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 14
به نقل از اسین ایج، از مدتها قبل اعلام شده بود نسخه تجاری برنامه واتس اپ برای کسب و کارهای کوچک عرضه خواهد شد و حالا این برنامه با عنوان رسمی WhatsApp for Business اماده عرضه شده است.

این برنامه را می توان متناسب با نوع فعالیت های هر کسب و کار به شیوه متفاوتی فعال کرد و از امکانات آن برای پیشبرد اقدامات حرفه ای بهره گرفت. اگر فردی بخواهد از این برنامه تنها برای برقراری تماس های تجاری استفاده کند، باید صرفا یک حساب کاربری عادی در برنامه مذکور ایجاد کرده و فهرست تماس خود را به محیط این برنامه منتقل کند.

اما اگر کاربر بخواهد هم امور شخصی و هم امور حرفه ای را از طریق این برنامه انجام دهد باید دو شماره همراه در برنامه یادشده ثبت کند و نمی توان هر دو حساب شخصی و حرفه ای را با یک شماره در محیط این برنامه ثبت کرد.

صاحبان مشاغل همچنین می توانند با استفاده از خطوط ثابت نیز از برنامه یادشده استفاده کنند. قرار است دیگر ویژگی های این برنامه همزمان با عرضه آن اعلام شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :