سیداحمد حجازی، کارگردان «من و شما» می‌گوید در این برنامه برای نخستین بار در ایران پشت صحنه کنسرت‌های برگزار شده با عنوان بک استیج از تلویزیون پخش خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 09

سیداحمد حجازی، کارگردانی و هادی قندی تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «من و شما» را بر عهده دارند. این برنامه از هنرمندان مختلف دعوت می‌کند تا پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و شخصی با آن‌ها به گفت‌و‌گو بپردازد.

حجازی، کارگردان «من و شما» در خصوص این برنامه و انتخاب لوکیشن ضبط آن گفت: «ما برج آزادی را به جهت نمادین بودن آن در ایران و تهران انتخاب کردیم و در هر برنامه چند صحنه را در بیرون و فضاهای داخلی این مجموعه ضبط می‌کنیم تا باعث آشنایی هرچه بیشتر مردم با این بنای ملی و فضاهای فرهنگی و هنری آن شویم. برنامه «من و شما» یک برنامه گفت‌و‌گو محور و چالشی است که به مسائل مختلف فرهنگی، هنری و گردشگری می‌پردازد و در جهت ارتقا فرهنگ گردشگری مردم تلاش می‌کند.»

او همچنین به آیتم‌های تهیه شده برای پخش در بخش‌های میانی برنامه اشاره کرد و گفت: «ما برای نخستین بار در ایران پشت صحنه کنسرت‌های برگزار شده را از طریق این برنامه با عنوان بک استیج در تلویزیون پخش می‌کنیم. در آیتم آمپر به مسائل روز و حاشیه‌های خبری هنرمندان می‌پردازیم. 

پخش موزیک ویدئوهای جدید خوانندگان، معرفی طبیعت‌های بکر ایران، پشت صحنه قسمت‌های قبل برنامه و انیمیشن‌های کوتاه با موضوعات مختلف نیز از دیگر بخش‌های برنامه است. برای قسمت‌های آینده ایده‌های جدیدی داریم و در اولین اقدام قرار است با هر هنرمند به شهر و زادگاهش سفر کرده تا جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آن‌ها را به مردم معرفی کنیم.»

حجازی افزود: «برای ساخت هر قسمت از برنامه حدود 50 نفر تلاش می‌کنند که از این تعداد 12 نفر در بخش تولید انیمیشن فعالیت دارند. مجری‌های برنامه نیز متغیر هستند و در حال حاضر فرد خاصی به عنوان مجری ثابت با ما همکاری نمی‌کند.»

کارگردان «من و شما» در خصوص زمان و شبکه پخش برنامه گفت: «این برنامه در حال حاضر جمعه‌ها ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود و قرار است بعد از ماه رمضان، شبکه جام جم نیز آن را در زمانبندی خود قرار دهد.»

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۲۲°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۱۲.۳۵ km/h
رطوبت:۲۱%
 
۱۲.۲۲ | ۱۲.۲۲
تصاویر