کد خبر: ۱۱۲۰
یوتیوب سرویس استریمینگ جدید خود، یوتیوب موزیک را تا ۴ روز دیگر (۲۲ می) راه اندازی می کند ! با توجه به بیانیه ی منتشر شده در وبلاگ رسمی یوتیوب مشخص شد که این سرویس همانند اسپاتیفای در دو حالت : رایگان به همراه تبلیغات و کاربران ویژه با حق اشتراک ۹.۹۹ دلار در هر ماه در دسترس خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 19

YouTube Music در ابتدا در ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک و کره جنوبی راه اندازی خواهد شد. سپس در ۱۴ کشور دیگر، در دسترس خواهد بود.


یوتیوب سرویس یوتیوب موزیک را به عنوان “یک سرویس پخش موسیقی جدید ساخته شده با جادوی یوتیوب برای موسیقی معرفی می کند: این سرویس جستجو و شخصی سازی در دنیای موسیقی را از هر زمان دیگری راحت تر خواهد کرد”.

یوتیوب وعده داده این سرویس از “آهنگ های رسمی، آلبوم ها، هزاران لیست پخش، هنرمندان رادیویی و همچنین فروشگاه فوق العاده یوتیوب از ریمیکس ها، اجرای زنده، کاورها و موزیک ویدیوهایی که شما هرگز نمی توانید جای دیگری آنها را پیدا کنید، پشتیبانی خواهد کرد”.


یوتیوب همچنین اعلام کرد که سرویس یوتیوب قرمز، به عنوان YouTube Premium معرفی می شود و این شامل دسترسی به YouTube Music نیز می شود. قیمت مشترکان جدید از ۹.۹۹ دلار به ازای هر ماه تا ۱۱.۹۹ دلار افزایش می یابد، اما مشترکین موجود هنوز هم از نرخ قبلی لذت خواهند برد.

سرویس Google Play Music که در سال ۲۰۱۱ با موفقیت کمرنگ راه اندازی شد، در نهایت متوقف خواهد شد ولی تاریخ آن هنوز مشخص نشده است. به مشترکین فعلی Google Play Music نیز حق اشتراک YouTube Premium با همان حق اشتراک ماهیانه تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :