ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه امسال پدر نگرانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 06

تحقیقات پلیس مشهد ادامه داشت تا اینکه ساعت 24 همان شب یک کیسه مرموز در یکی از خیابان های شهرک شهید رجایی پیدا شد و زمانیکه رهگذری خود را به نزدیکی کیسه سیاه رفت متوجه جسد دختربچه داخل آن شد.

همین کافی بود تا ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختربچه گمشده به قتل رسیده و عامل جنایت جسد او را در خیابان رها کرده است.

بررسی های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش های این دختربچه ناپدید شده و دختر 7 ساله برای خرید نان از خانه شده بود که به قتل رسیده است.

عملیات گسترده ای آغاز شد و با وجود سرنخ های به جا مانده در صحنه جرم تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند و خیلی زود عامل این جنایت سیاه که مرد میوه فروشی است دستگیر شد.

قاتل شیطان صفت که متاهل و صاحب بچه است پس از دستگیری گفت: دختر بچه را در خیابان دیدم و ناگهان شیطان به سراغم آمد و پس از ربودنش اقدام به آزار و اذیتش کردم و در حالیکه گریه می کرد خواستم تا به کسی حرفی نزد که عنوان کرد به خانواده اش می گوید که با او چه کار کردم به همین خاطر از ترس لو رفتنم او را کشتم و جسدش را در یک کیسه بزرگ گذاشته و در خیابان رها کردم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است.

منبع: رکنا نیوز

برچسب: قتل ، ندا 7 ساله ، قتل ، تجاوز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۲۲°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۱۳.۳۸ km/h
رطوبت:۲۰%
 
۱۲.۲۲ | ۱۲.۲۲
تصاویر