قرار است هر یک از منتخبین شورای شهر تهران 3 نفر از افراد با سابقه در حوزه شهری را به عنوان شهردار پیشنهادی خود معرفی نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 17

به گزارش راه نیوز، به نقل از عصر ایران
 این روزها بحث انتخاب شهردار تهران در محافل سیاسی داغ داغ است. جریان اصلاحات به عنوان پیروزی انتخابات شورای شهر در تلاش است تا با بررسی گزینه‌های مختلف به جانشین قالیباف برسد. 

طبق اطلاعات بدست آمده مقرر گردیده است بعد از جلسات متعدد توسط منتخبین شورای شهر پنجم پیرامون معیارهای انتخاب شهردار تهران،جلسه ای در تاریخ چهارشنبه 28تیرماه برگزار گردد وهر یک از منتخبین شورای شهر3 نفر از افراد با سابقه در حوزه شهری را معرفی نمایند و7نفر از کسانی که بیشترین آرا را از بین معرفی شدگان دارند را جهت معرفی تیم شهرداری خود به همراه برنامه کاری برای تصمیم گیری شهردار آینده تهران انتخاب نمایند،که طبق اطلاعات بدست آمده شهردار آینده از بین افراد زیر انتخاب خواهند شد.

شهردار جدید تهران کیست؟


1-دکتر محمد علی نجفی دارای سوابق وزارت آموزش وپرورش،علوم وعضویت شورای شهر تهران را در کارنامه خود دارد.

2-سید حسین مرعشی دارای سوابق نمایندگی دور پنجم وششم معاونت ریاست جمهوری واستانداری کرمان رادر کارنامه خود دارد.

3-مهندس مهرعلیزاده که دارای سوابق استانداری خراسان ،معاونت ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد.

4-مهندس محمود حجتی که دارای سوابق وزارت راه وترابری وجهاد وکشاورزی واستانداری سیستان وبلوچستان را در کارنامه خود دارد.

5-مهندس عباس آخوندی که دارای سوابق وزارت راه،مسکن وشهرسازی در دوره های مختلف را دارد.

6-دکتر مسعود کرباسیان که دارای سوابق معاون وزیر اقتصاد  وریس کل گمرک ،معاونت بازرگانی وزارت خانه های بازرگانی،ووزارت نفت واز افراد خوش سابقه در مدیریت های کشوری که مورد حمایت دولت نیز می باشد.

7-مهندس افشانی که سوابق استانداری فارس ومعاونت وزیر آموزش وپرورش را در کارنامه خود دارد.واز مدیران مورد حمایت موسوی لاری می باشد

8-دکتر احمد ترک نژاد که معاونت وزارت جهاد در امور دام معاونت وزارت جهاد در طرح وبرنامه،استاندار کرمانشاه،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان وده ها سمت دیگر که دارای تقدیر نامه های مختلف می باشد.

9-اکبر ترکان که دارای سابقه وزارت دفاع وراه ودبیر شورای عالی مناطق آزاد می باشد.

10-حبیب الله بی طرف که دارای سوابق وزارت نیرو ومعاونت وزارت نفت می باشد.

11-محمد ستاری فر که دارای سابقه ریاست سازمان تامین اجتماعی می باشد.

12-مهندس ولی آذروش که دارای سوابق شهرداری اردبیل،دو دوره هیات ریسه کمیسیون عمران ونمایندگی مجلس،عضویت هیات مدیره مترو ومدیرعامل پایانه های شهرداری تهران را در سابقه خود دارد.

13-دکتر پیروز حناچی که در کارنامه خود معاونت نظام مهندسی واجرای ساختمان وزارت مسکن ومعاونت معماری وشهرسازی وزیر راه وشهر سازی ودبیر شورای عالی شهرسازی و معماری را در کارنامه خود دارد.

14-مهندس سید محمد پژمان که دارای سوابق شهرداری مشهد در دولت احمدی نژاداز سال86تا 92،معاونت عمرانی استانداری خراسان را در کارنامه خود دارد.

15-آقای پور سید آقایی که مدیر عاملی راه آهن که به دلیل برخورد قطار مجبور به استعفا شد.

16-علی صالح آبادی که نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۶°
وضعيت:صاف
سرعت باد:۵.۱۴ km/h
رطوبت:۱۰%
 
۱۲.۶ | ۱۲.۲۲
تصاویر