کد خبر: ۹۱۱
شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور رقابت با وب سایت لینکدین، به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 13


به نقل از وب سایت futurism، فیس‌بوک می‌خواهد در اقدامی جدید به یک وبگاه کاریابی تبدیل شود تا به کاربران و جوانان در سراسر جهان این امکان را بدهد تا از طریق تعامل مستقیم با صاحبان کسب و کار بتوانند مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی یا حرفه خود را بیابند و در شهر و کشورهای مورد نظرشان به کار مشغول شوند.

شرکت فیس‌بوک اعلام کرده همان قابلیت و پلت‌فرمی را که حدود یک سال پیش در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا راه‌اندازی کرده بود، حالا می‌خواهد در بیش از ۴۰ کشور جهان به راه بیندازد و موجب استخدام جوانان جویای کار در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف شود.

کاربران فیس‌بوکی بدین وسیله قادر خواهند بود از طریق حساب کاربری خود با رایانه یا گوشی هوشمندشان مشاغل مورد نیاز و تبلیغات کاریابی مربوطه را مشاهده کنند و در صورت علاقمند بودن به آن، برایش اقدام کرده و درخواست دهند.

فیس بوک با این کار رسما به رقابت تنگاتنگی با وب سایت و شبکه اجتماعی لینکدین پرداخته است. مارک زوکربرگ – مدیر عامل فیس‌بوک - در گفت‌وگویی با گزارشگران تاکید کرده است که کاربران جویای کار هیچ نیازی به پرداخت پول به این شبکه اجتماعی ندارند/ایسنا


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :