کد خبر: ۹۰۷
علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت فیفا:
من با فوتبال شروع نکرده‌ام و در کودکی ژیمناستیک، هندبال و فوتسال بازی می‌کردم تا این که در ۱۲ سالگی متوجه شدم که در فوتبال خوب هستم. من صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ را به یاد دارم. در آن زمان فقط شش سال سن داشتم. آرزویم بود که در جام جهانی حضور داشته باشم که در سال ۲۰۱۴ به آرزویم رسیدم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 09
هافبک ایرانی شاغل در فوتبال هلند از مهدوی کیا به عنوان الگوی خود نام برد و عنوان کرد: در جام جهانی ملی‌پوشان تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم انجام خواهند داد.

 علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت فیفا از مهدی مهدوی کیا به عنوان الگوی خود نام برد و گفت‌: من وقتی که فوتبال را شروع کردم، مهدوی کیا بهترین بازیکن ما بود. وقتی در داماش بودم، این فرصت را داشتم که با او هم تیمی باشم و فهمیدم که چه شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. همکاری ما شش ماه به طول انجامید.

علیرضا جهانبخش در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: من همیشه سعی می‌کردم که با مهدوی کیا صحبت کنم و نظرش راجع‌ به فوتبال و زندگی بدانم، او هم همیشه با من برخورد خوبی داشت و مسیر درست را به من نشان می داد. او در داخل و هم خارج از زمین الگوی من بود. هنوز هم از او سوال می پرسم. مهدی همیشه در کنار من بوده و خوشحال هستم که الگویی همچون او دارم.

جهانبخش درست مانند مهدی مهدوی کیا از فوتبال اروپا خودش را نشان داد. او تاکنون ۱۲ گل در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده و نزدیک به ۱۰ پاس گل هم داده است. او در حال‌ حاضر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیش رو دارد. هر چند که جهانبخش در دوره قبل جام جهانی حضور داشته است.

ستاره ایرانی در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ تغییرات خوبی در تیم ما ایجاد شد و ما آماده هستیم که در حال‌ حاضر کیفیت بازیکنان‌مان را به دنیا نشان دهیم. باید این را بگویم که در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفته‌ایم ولی وقت آن رسیده که خودمان را نشان دهیم، چون چیزی برای از دست دادن نداریم. رقبای ما در جام جهانی ۲۰۱۸ از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ما این را می‌دانیم که چطور بازی کنیم. باید در جام جهانی فقط مثبت نگر بود و تمام تلاشمان را کنیم تا مردم خوشحال شوند.

جهانبخش در پایان صحبت‌های خود، اظهار کرد: من با فوتبال شروع نکرده‌ام و در کودکی ژیمناستیک، هندبال و فوتسال بازی می‌کردم تا این که در ۱۲ سالگی متوجه شدم که در فوتبال خوب هستم. من صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ را به یاد دارم. در آن زمان فقط شش سال سن داشتم. آرزویم بود که در جام جهانی حضور داشته باشم که در سال ۲۰۱۴ به آرزویم رسیدم.

منبع: خبرآنلاین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۲۲°
وضعيت:تمام ابري
سرعت باد:۶.۱۷ km/h
رطوبت:۲۵%
 
۱۲.۲۲ | ۱۲.۲۲
تصاویر