کد خبر: ۸۷۸
آواتاری به نام Cora به استخدام بانک سلطنتی اسکاتلند RBS درآمده تا ضمن پاسخ به سوالات مشتریان، کارهای دیجیتالی بانکی را انجام دهد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 23

 

 این انسان دیجیتال که صورتی شبیه انسان دارد، قرار است پس از آزمایش حسن رفتار در بانک نت وست نیز به خدمت گرفته شود. این سخنگوی دیجیتال، لباس فرم بانک را نیز بر تن داشته و ضمن لبخند زدن به مشتری، سوالات ابتدایی وی را پاسخ می‌دهد.

بانک سلطنتی اسکاتلند پس از اخراج صدها نیروی کار خود، تصمیم به استفاده از این سخنگوی دیجیتال در شُعَب خود گرفته است تا سوالات مربوط به گرفتن وام خانه و یا کمک به مشتریانی که کارت بانکی خود را گم کرده‌اند؛ پاسخ دهد.

«کوین هَنلی» مدیر نوآوری در «نَت وِست» می‌گوید برای آموزش به کارمندان نیز می‌توان از «کورا» کمک گرفت که علاوه بر تغییر رفتار مشتری، با تغییرات سریع تکنولوژیک نیز سازگاری پبدا کند.

در حال حاضر نقش «چت بات»ها برعهده انسان‌های دیجیتال است که کم کم این نقش تغییر و توسعه یافته و به زودی شاهد انجام وظیفه به عنوان دربازکن بانک‌ها و پاسخ به مشتریان  از سوی انسان‌های دیجیتال خواهیم بود.

«جان کرایان» مدیر دویچه بانک نیز معتقد است انسان‌های دیجیتال جایگزین خوبی برای 48 هزار کارمند بانک هستند که می‌توانند بدون خطای انسانی به مشتریان خدمات ارائه کنند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :