کد خبر: ۷۵۱
حالا که به بهانه قرعه کشی مسابقات فوتبال جام جهانی روسیه تب فوتبال داغ شده بد نیست این مطلب را در مورد نقش Big Data در آینده فوتبال بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 05

تیم ملی فوتبال آلمان که در جام جهانی قبل موفق شد قهرمان جام جهانی شود در تیم آنالیز خود از تحلیلهای پیشرفته Big Data که توسط شرکت SAP انجام می شد بهره گرفته است. 

 شرکت SAP در عقد قراردادی با تیم فوتبال آلمان اقدام به تولید 2 نرم افزار محرمانه برای این تیم کرده بود. یک نرم افزار با نام Penalty Insights Function مخصوص ضربات پنالتی بود. این نرم افزار با بهره مندی از Database Insight Analyze به دروازه بان آلمان کمک می کرد و با دقت زیادی پیش بینی می کرد که پنالتی در کدام جهت و نقطه دروازه زده خواهد شد. این اطلاعات توسط کادر فنی به دروازه بان تیم منتقل میشد. 

 نرم افزار دوم هم SAP Challenger Insights نام دارد. این نرم افزار بر ویژگیهای بازیکنان حریف و ترکیب تیم ها و روش مهار آنها و نیز تحلیل های فنی و سیستم های موثر بازی در مقابل آنها تاکید دارد. جزئیات  این نرم افزار بسیار محرمانه نگهداری می شود و اطلاعات بیشتری درخصوص آن منتشر نشده است. 

بدون تردید Big Data در آینده فوتبال نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت و تمام تیم ها برای موفقیت در مسابقات به ابزارهای تحلیلی مدرن به عنوان نقشه بازی نیاز خواهند داشت.
برچسب: Big Data
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :