سایت آمازون گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد هرگاه سرعت باز شدن سایتش ۱۰۰ میلی‌ثانیه (یک‌دهم ثانیه) کاهش می‌یابد، فروش سایت ۱ درصد افت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 03


سرعت یک سایت عامل بسیار مهمی در موفقیت سایت محصوب می‌شود. سایت آمازون گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد هرگاه سرعت باز شدن سایتش ۱۰۰ میلی‌ثانیه (یک‌دهم ثانیه) کاهش می‌یابد، فروش سایت ۱ درصد افت می‌کند. اگر سایت شما دارای فروشگاه آنلاین است، سرعت اهمیتی کلیدی در فروش شما دارد.

این سایت معروفترین منبع وب‌مسترها و صاحبان سایت برای بررسی سرعت سایتشان است. شما با مراجعه به gtmetrix.com و وارد کردن آدرس سایت خود می‌توانید امتیاز سرعت سایت خود را در کمتر از یک دقیقه ببینید و گزارش کامل و رایگانی دریافت کنید که شامل توصیه‌های لازم برای افزایش سرعت سایت شما است.

سریع‌ترین سایت امتیاز ۱۰۰ را به خود اختصاص می‌دهد و هرچه امتیاز کمتری بگیرید سرعت سایت شما کم است و با مشکلاتی مواجه است. این سایت همچنین میانگین سرعت سایت‌ها را نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید ببنید سرعت سایت شما نسبت به میانگین چگونه است. شاید یکی از عادت‌های خوب بازاریاب اینترنتی کنترل هفتگی سرعت سایت به کمک این ابزار قدرتمند باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :