حدود سه روز گذشته فروشگاه اپل در شهر دبی به طور رسمی بازگشایی شد و تبدیل به چهارصد و نود و چهارمین فروشگاه رسمی غول تکنولوژی و صنعت شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 22
به گزارش تیترشهر ، به نقل از سایت روزنامه ArchDaily ، حدود سه روز گذشته فروشگاه اپل در شهر دبی به طور رسمی بازگشایی شد و تبدیل به چهارصد و نود و چهارمین فروشگاه رسمی غول تکنولوژی و صنعت شده است. شعبه دبی اولین فروشگاه اپل پس از شعبه ویرجیناست که در ساخت آن متریال آجر و ملات ساختمانی به کار رفته است.

از آنجایی که کمپانی اپل طرح فروشگاه های خود را به صورت مترادف ساده و شفاف طراحی می کند. در مورد فروشگاه دبی هم همین کانسپت صدق می کند. فقط اندکی تفاوت چاشنی کار شده تا با فرم و عملکردی جدید روبرو باشیم. اپل با فروشگاه های خود تلاش کرده نشانه شهری مدرنی برای بازدیدکنندگان خلق کند و هر شعبه ماهیت منحصربه فرد خود را ارائه دهد.

شعبه دبی که توسط گروه معماری فاستر و همکاران طراحی و اجرا شده دارای ویژگی متفاوتی اعم از نمای متحرک می باشد. نمای شیشه ای فروشگاه دارای یک منحنی 186 فوتی است که به بالکن برج خلیفه مشرف شده و مجهز به 37 پانل متحرک می باشد که توسط سنسورهای خورشیدی نسبت به شرایط جوی باز و بسته می شود. در ادامه تصاویری از شعبه های دیگر اپل در سراسر دنیا را مشاهده می کنید تا تفاوت آن را با آخرین فروشگاه در دبی حس کنید.
برچسب: دبی ، اپل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :