ما در دنیای جستجوهای اینترنتی زندگی می کنیم. بسیاری از مشتریان قبل از خرید کالا و خدمات و یا تعامل با یک سازمان،‌ ابتدا به جستجو در اینترنت (در گوگل) می پردازند. بنابراین ضروری است که برندتان، حضوری قوی در فضای آنلاین داشته باشد، به عبارتی به دیجیتال برندینگ توجه ویژه نشان دهید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 16
برند یک واژه است ولى«برندینگ» یک فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است که باید آنرا به طور هدفمند دنبال کرد تا بتوان در ایجاد یک هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید . برند یک دارایی و یک ارزش ویژه برای شرکت می باشد. دیجیتال برندینگ باعث می شود که از میان رقبا مخاطبان شما را انتخاب کنند و به سمت شما حرکت کنند.

ما در دنیای جستجوهای اینترنتی زندگی می کنیم. بسیاری از مشتریان قبل از خرید کالا و خدمات و یا تعامل با یک سازمان،‌ ابتدا به جستجو در اینترنت (در گوگل) می پردازند. بنابراین ضروری است که برندتان، حضوری قوی در فضای آنلاین داشته باشد، به عبارتی به دیجیتال برندینگ توجه ویژه نشان دهید.

محتوای معتبر، قابل اشتراک گذاری و قابل جستجو بهترین روش مقابله با نظرات منفی است که در ارتباط با سازمان شما در نتایج موتورهای جستجو می آیند.چیزی خلق کنید که بتوانید به آن افتخار نمایید؛ چیزی که دقیقاً به رفع نیاز مشتریان مانندخودکار تبلیغاتی می‌پردازد.

درحال حاضر مشتریان براساس هر اطلاعاتی که فورا در دسترسشان قرار گیرد تصمیم گیری میکنند ،‌ روشی که سازمان‌ها خود را در نظر عموم به تصویر می‌کشند بسیار مهم و تاثیرگذار است. در حقیقت در بسیاری از موارد برند و تصویر سازمان اهمیتی برابر محصول دارد و این امر اثبات شده‌است که توانایی سازمان برای دیجیتال برندینگ موفق، تاثیری برابر با کیفیت محصول یا دیگر دارایی‌ها بر فروش دارد.

بسیاری  از مشتریان باور دارند که نظرات آنلاین درباره یک خدمت یا محصول قابل اتکا و درست است و اعتراف کرده‌اند که از خرید یک محصول  به دلیل اینکه نظرات بدی درباره آن خواندند خودداری کرده‌اند. همانطور که نظرات منفی به یک کمپانی ضربه می زند‌، ‌نظرات مثبت می تواند کمک زیادی برای یک سازمان جهت دستیابی به اهدافش فراهم آورد. ۸۵% افرادی که با آن‌ها مصاحبه شده است  ادعا کرده‌اند که بیشتر تمایل به خرید محصولاتی دارند که سایر مشتریان نظرات خوبی درباره آن‌ها نوشته‌اند. این نمونه‌ها قدرت نظرات بدون سوگیری را نشان می‌دهد. مشتریان بسیار باهوش‌تر از گذشته شده‌اند و در نتیجه بازاریابی و تبلیغات  قدرت کافی برای تاثیرگذاری بر مشتریان را ندارد.

اکثریتی از مردم حتی اگر از خرید اینترنتی استفاده نکنند حتما در مرحله انتخاب کالا یا خدمات خود نگاه ویژه ای به فضای مجازی دارند دقیقا در همین نقطه اهمیت دیجیتال برندینگ مشخص میشود. شما باید تاثیری را که خواهان آن هستید بر روی مشتری بگذارید و مشتری به راحتی در مورد شما بدون آنکه توان توضیح داشته باشید قضاوت خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :