در گذشته مکان ها و روش های تبلیغاتی بسیار محدود بوده و به طور کل رسانه ها و بیلبوردها را شامل می شده است. با این حال امروزه با توجه به رشد چشمگیر این عرصه و ظهور شرکت های متعدد در تمامی حوزه های کسب و کار، دیگر با تکیه بر چند روش محدود نمی توان اقدامات کافی ای را صورت داد. به همین خاطر نیاز به روش های دیگر امری کاملا ضروری محسوب می شود. در این رابطه امروزه آژانس های تبلیغاتی به دنبال راهکارهای خلاقانه و در عین حال مقرون به صرفه برای جایگزین کردن آن ها با روش های سنتی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 29

 

در گذشته مکان ها و روش های تبلیغاتی بسیار محدود بوده و به طور کل رسانه ها و بیلبوردها را شامل می شده است. با این حال امروزه با توجه به رشد چشمگیر این عرصه و ظهور شرکت های متعدد در تمامی حوزه های کسب و کار، دیگر با تکیه بر چند روش محدود نمی توان اقدامات کافی ای را صورت داد. به همین خاطر نیاز به روش های دیگر امری کاملا ضروری محسوب می شود. در این رابطه امروزه آژانس های تبلیغاتی به دنبال راهکارهای خلاقانه و در عین حال مقرون به صرفه برای جایگزین کردن آن ها با روش های سنتی هستند.

در همین راستا و در ادامه به بررسی 10 مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

1-قسمت هایی از بدن انسان

امروزه تعداد افراد بسیاری وجود دارد که به دنبال شغل های نیمه وقت برای کسب درآمد بیش تر هستند. شما از این نیاز می توانید برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید. برای مثال می توانید از برچسب های موقت برای درج نام برند خود بر روی صورت و یا دست های افراد استفاده کرده و آن ها را به بیلبوردی متحرک تبدیل نمایید. در این رابطه توجه داشته باشید که این اقدام به علت تازگی ای که به همراه دارد بدون شک چشم های بسیاری را معطوف به خود خواهد نمود. این امر همچنین هزینه های تبلیغاتی شما را با کاهشی چشمگیر مواجه خواهد ساخت.

2-بازی های ویدئویی

امروزه خصوصا با رشد تلفن های هوشمند، حتی افراد معمولی با کمی دانش در حوزه بازی سازی، قادر به تولید سرگرمی هایی هستند. در این رابطه توجه داشته باشید که لازم است تا به بودجه خود توجه کافی داشته باشید. برای مثال شما ممکن است بتوانید تنها در یک بازی کامپیوتری و یا چند بازی اندرویدی حضور داشته باشید، که این امر ضرورت تصمیم گیری و انتخاب را تشدید خواهد کرد. ذکر این نکته ضروری است که نرخ رشد بازی ها روندی چشمگیر را داشته و این امر ریسک کار شما را کاهش خواهد داد.

3-تاسیسات شهری

این امر که بتوانید در بخشی از تاسیسات شهری به تبلیغ خود بپردازید، از چند منظر قابل توجه است. 1- عابران را به علت تنوعی که ایجاد شده، به خوبی جذب خواهد نمود. 2- به زیباتر شدن فضای شهر نیز کمک کرده اید. با این حال توجه داشته باشید که این امر باید کاملا با هماهنگی نهاد مربوطه صورت گیرد تا مشکلات حقوقی ای را به همراه نداشته باشد. امروزه در شهرهای بزرگی نظیر نیویورک و شیکاگو، از این گونه موارد به وفور یافت می شود.

4-چرخ های خرید

این وسایل که فرآیند خرید را آسان تر می کنند، می توانند به یک مکان عالی برای درج تبلیغات شما تبدیل شوند. به همین خاطر لازم است تا در فروشگاه های مختلف این کار را صورت دهید. همچنین توجه داشته باشید که این اقدام شما در مواردی باعث خواهد شد تا چرخ های قدیمی نیز ظاهری جدید پیدا کنند که این امر باعث می شود تا مراکز خرید نیز از اقدام شما حمایت لازم را به عمل آورند.

5-ترازو و صندوق فروشگاه ها

افراد معمولا برای کنترل این امر که وزن و قیمت بیان شده درست مطابق واقعیت است، به ترازوها خیره می شوند. بدون شک هر مکانی که افراد به آن نگاه کنند، فضای مناسبی برای تبلیغات خواهد بود. به همین خاطر شما می توانید از بدنه آن ها برای درج تبلیغ خود استفاده کنید. همچنین بهتر است تا توضیحات تکمیلی را در بدنه پلاستیک ها درج نموده تا افراد پس از خرید به اطلاعات جامعی دست پیدا کنند.

6-کفه کفش ها

بدون شک هیچ فردی دوست ندارد تا ظاهر کفش آن ها با یک تبلیغ پوشانده شود. با این حال این امر در رابطه با ته کفش کاملا متفاوت بوده و به همین خاطر شما می توانید از آن برای تبلیغ خود استفاده کنید. اگرچه تصور می شود که این امر ابدا دیده نخواهد شد، با این حال توجه داشته باشید که هر فردی یک کفش را خواهد خرید که بدون شک متوجه تبلیغ درج شده خواهند شد. همچنین در هنگام راه رفتن به علت جدا شدن کفه ها از سطح زمین، تبلیغ مورد نظر قابل رویت خواهد بود.

7-تیر چراغ برق و خطوط عابر پیاده

تا به حال به تیرهای چراغ برق توجه کرده اید؟ آن ها بسیار ساده هستند. با این حال در صورتی که یک طرح جذاب را در اختیار داشته باشید می توانید هم به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کرده و هم به زیباتر شدن آن ها کمک نمایید. در این رابطه معمولا شهرداری ها خصوصا برای موارد فرسوده مخالفتی را اعلام نکرده و مجوزهای لازم را به صورت رایگان و یا با مبالغی بسیار کم، به شما خواهند داد. به همین خاطر بهتر است تا در ابتدا موارد قدیمی را مورد توجه قرار دهید.

همچنین خطوط عابر پیاده نیز از جمله مواردی است که می تواند به طرح های شما مزین شود که بدون شک این موارد از چشم عابران دور نخواهد ماند. در این رابطه چراغ های راهنما نیز به علت این که افراد همواره به آن ها توجه می کنند، می تواند مکانی مناسب برای تبلیغات محسوب شود.

8-وسایل نقلیه

روزانه هزاران وسیله نقلیه در مسیرهای مختلف عبور می کنند. شما می توانید از بدنه آن ها برای تبلیغ خود استفاده کنید. در این رابطه وسایل نقلیه عمومی گزینه های بهتری محسوب می شوند. علت این امر هم به این خاطر است که در این وسایل دیگر نیازی به کنده شدن آن ها وجود ندارد. با این حال این امر به معنای عدم توجه به وسایل شخصی نبوده و تنها کافی است تا به نحوی عمل کنید که امکان کنده شدن آن ها بدون آسیب رساندن به رنگ اتومبیل، وجود داشته باشد.

9-گوشت و مواد غذایی

اگرچه تبلیغ در موارد غذایی کمی غیربهداشتی تصور می شود، با این حال واقعیت این است که امروزه با کمک چاپ پرسی و یا با استفاده از لیزر می توانید این مانع را از راه بردارید. بدون شک این امر برند شما را در معرض دید بسیاری از افراد قرار خواهد داد. با این حال لازم است تا در ابتدا ذهن جامعه را نسبت به بهداشتی بودن این روش به خوبی آگاه سازید.

10-کپچا

همه افراد حداقل هفته ای یک بار با پیغام هایی در اینترنت که برای تشخیص این امر که شما روبات نیستید و سوالات آن ها، مواجه شده اند. این پیغام ها یک اقدام امنیتی در فضای اینترنت محسوب شده و که باعث می شود تا افراد چند ثانیه ای را مجبور باشند تا به سوالات آن ها پاسخ دهند. به همین خاطر شما از این محیط نیز می توانید برای تبلیغ خود استفاده کنید. با این حال توجه داشته باشید که زمان بسیار محدودی را در اختیار دارید و افراد متمرکز بر روی سوالات هستند. به همین خاطر نباید به دنبال تبلیغات طولانی بود.

منبع: فرصت امروز

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :