یک مرد بی‌خانمان از یک زوج اهل نیوجرسی که به نام او ۴۰۳ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده بودند شکایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 07

وکلای مرد بی‌خانمان که سرباز سابق ارتش آمریکا است اعلام کرده‌اند که این مبلغ که برای کمک به موکلشان جمع شده است، هرگز به دست وی نرسیده است.

ده ماه پیش کیت مک‌کلور در حال رانندگی در شهر فیلادلفیا بنزین تمام کرد و جانی بابیت، کهنه سرباز بی‌خانمان ۲۰ دلار که تنها دارایی‌اش بود را به این زن جوان داد تا بنزین بزند.

کیت‌ مک‌کلور و دوست پسرش مارک دامیکو برای ادای تشکر از مرد بی‌خانمان داستان فداکاری او را در صفحه جمع‌آوری کمک‌های نقدی، گوفاند‌می، به اشتراک می‌گذارند و از مردم می‌خواهند برای عوض کردن زندگی این کهنه سرباز به او کمک کنند.

چهارده هزار نفر به این صفحه کمک کردند و ۴۰۳ هزار دلار برای جانی بابیت جمع شد.

اما حال پس از گذشت ده ماه از جمع‌آوری این کمک نقدی، وکلای جانی بابیت می‌گویند که او در خیابان زندگی می‌کند و تنها مقدار کمی از کمک مالی را دریافت کرده است.

کهنه سرباز بی‌خانمان مدعی است که این زوج پول جمع‌آوری شده را خرج خرید یک خودروی بی‌ام‌وی و تعطیلات متعدد به کالیفرنیا، فلوریدا، لاس‌وگاس و گراند کنیون کرده‌اند.

مارک دامیکو که نجار است اعتراف می‌کند که از پول جمع‌آوری شده ۵۰۰ دلار را در یک کازینو خرج کرده است اما آن را باز پس داده است.

وکلای کهنه سرباز بی‌خانمان در این دعوی قضایی مدعی خسارت وارده به کهنه سرباز، سود پول جمع آوری شده و هزینه دادگاه و وکالت هستند.

زوج اهل نیوجرسی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفتند که جانی بابیت خود بخش اعظمی از پول را خرج مواد مخدر، خانواده و خرید یک خودرو کرده و تنها ۱۵۰ هزار دلار از پول باقی مانده است.

کیت‌ مک‌کلور می‌گوید از زمان خبرساز شدن شکایت کهنه سرباز بارها تهدید به مرگ شده است ولی با این‌حال او «هنوز به عمل نیک» اعتقاد دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۲۲°
بیشینه:۱۲.۲۲°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۶.۱۷ km/h
رطوبت:۲۰%
 
۱۲.۲۲ | ۱۲.۲۲
تصاویر