‏Blockchain اجازه می دهد تا صنعت مراقبت های بهداشتی، داده ها را در فرمت استاندارد، فرآیندهای پیچیده خودکار و اجرا کردن هوش مصنوعی در برابر انبارهای بزرگ اطلاعات پزشکی، مبادله کنند.حتی ممکن است به بیماران اجازه داده شود اطلاعات خود را به ازای پاداش به فروش برسانند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 10


درحالیکه خدمات مالی و صنایع حمل و نقل سریعا برای راه اندازی Blockchain دست به کار شده اند، صنعت مراقبت های بهداشتی می تواند به زودی با افزایش کارایی و امنیت، کاهش هزینه ها و گسترش خدمات به وسیله تکنولوژی لجستیک توزیع شده، رو به رو شود.

بنا به گزارش جدید IDC Health Insights، اساسا Blockchain به عنوان یک میان افزار نسل جدید که اطلاعات بهداشتی را با کیفیت های غیر متمرکز، توزیع شده و غیر قابل تغییر ترکیب می کند، می تواند نحوه تعامل سازمانی مراقبت های بهداشتی را تغییر دهد.

در نتیجه، تا سال 2020، 20 درصد از سازمان های مراقبت های بهداشتی از پروژه های آزمایشی عبور می کنند و از Blockchain برای مدیریت عملیات و هویت بیمار استفاده می کنند.

قابلیت تعامل Blockchain می تواند به عنوان جایگزینی برای مبادلات اطلاعات سلامت (HIEs) ، مبادله داده ها را پایه ریزی کند. اساسا، به عنوان یک شبکه مشبک برای انتقالات امن اطلاعات دقیق بیماران به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، داروخانه ها، بیمه گذاران و محققین بالینی، عمل می کند.

این گزارش می گوید در حالی که Blockchain ممکن است از موارد آزمایشی به سیستم های تولید در صنایع دیگر منتقل شود، پیاده سازی آن توسط مراقبت های بهداشتی همراه با نگرانی های جدی تر قانونی و امنیتی، هماهنگ سازی داده ها و دسترسی به منابع Blockchain که در فناوری های نوظهور وجود دارد، کاهش یافته است.

 

برچسب: Blockchain ، بلاک چین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :