تبلیغات CPV بر گرفته از Cost-Per-View به معنای پرداخت هزینه در ازای نمایش یا تعاملات خاص در تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات CPV این فرصت را برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا تعامل بیشتری را با مخاطبان خود داشته باشند و همچنین از این طریق افزایش آگاهی بیشتری را برای برند خود ایجاد کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 27

ویژگی اصلی که روش CPV را به دیگر روش‌های پرداخت مانند CPC و CPM برجسته می‌سازد این است که آگهی‌دهندگان فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کنند که کاربران با آگهی ویدیویی به صورت زمانی یا تعاملی ارتباط برقرار کرده باشند.

برای مثال برخی سرویس‌دهندگان، هزینه را موقعی محاسبه می‌کنند که حداقل ۳۰ ثانیه از پخش ویدیو گذشته باشد یا کاربران به طور مستقیم با آن ارتباط برقرار کرده باشند مانند کلیک کردن بر روی لینک جاسازی شده.

این باعث می‌شود تبلیغات CPV برای بازاریابان بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد، زیرا آنها فقط هنگامی هزینه پرداخت خواهند کرد که کاربران به ویدیوی تبلیغاتی علاقه نشان داده باشند.

منبع: بلاگ اَد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :