کد خبر: ۱۰۲۹
سرمربی پرسابقه توپچی‌های لندن در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری آرسنال استعفا خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 20

 

آرسن ونگر پس از 22 سال سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم استعفا خواهد کرد. این مربی فرانسوی پس از سرالکس فرگوسن (با 26 سال و نیم سرمربیگری) پرسابقه‌ترین مربی در هدایت یک تیم انگلیسی به شمار می‌رود.

ونگر 68 ساله در بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه آرسنال منتشر شده، اعلام کرد: پس از ملاحظه دقیق و بحث‌هایی که با باشگاه داشتم، به این نتیجه رسیدم که زمان مناسبی برای استعفا از سمت سرمربیگری آرسنال در پایان فصل جاری است. بابت اینکه این فرصت را داشتم که این سال‌های بسیار خاطره‌انگیز هدایت آرسنال را برعهده داشته باشم، قدردانی می‌کنم.

در ادامه بیانیه وی آمده است: من با تمام توان و تعهد بالا آرسنال را مربیگری کردم. مایلم از کادرفنی، بازیکنان، مدیران و هوادارانی که این باشگاه را خاص کردند، تشکر کنم. از هواداران می‌خواهم که همچنان پشت تیم باشند تا در اوج به کارمان در این فصل پایان دهیم. تقدیم به همه هواداران آرسنال که ارزش‌های باشگاه برای‌‌شان مهم است. همیشه عاشق آرسنال خواهم بود و از این تیم حمایت خواهم کرد.

ونگر که در سال 1996 هدایت توپچی‌های لندن را برعهده گرفت، با این تیم به عناوینی همچون 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، 7 قهرمانی در جام حذفی انگلیس و 7 قهرمانی در جام خیریه رسید.

منبع: تسنیم

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۲۰.۱°
بیشینه:۲۰.۱°
وضعيت:نيمه ابري
سرعت باد:۲.۵۷ km/h
رطوبت:۱۴%
 
۲۰.۱ | ۲۰.۱
تصاویر