کد خبر: ۹۲۷
با برتری بارسلونا بر چلسی:
بارسلونا با شکست چلسی در مرحله یک هشتم نهایی توانست به دور بعد صعود کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
 
آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بین دو تیم بارسلونا و چلسی در نوکمپ برگزار شد. آبی‌-اناری ها با درخشش لیونل مسی توانستند چلسی را با سه گل شکست دهند و با پیروزی چهار بر یک در مجموع در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرند.

میزبان خیلی زود به گل دست یافت. مسی در دقیقه ۳ به زیبایی دروازه تیبو کورتوا را باز کرد. با این گل چلسی از حالت دفاعی درآمد و به دنبال باز کردن دروازه بارسلونا بود اما دوباره میزبان گلزنی کرد. اشتباه مدافعان چلسی باعث شد توپ به مسی برسد و او با یک پاس خوب عثمان دمبله را صاحب موقعیت کرد. در نهایت مهاجم جوان آبی اناری ها گل دوم بازی را به ثمر رساند. در ادامه دو تیم موقعیت های گل دیگری داشتند که به گل تبدیل نشد.

چلسی در نیمه دوم نیز سعی داشت به گل برسد و در دقایقی بیش از بارسلونا نیز حمله می کرد اما عملکرد خوب خط دفاعی میزبان اجازه گلزنی به آنها را نداد. بارسا نیز از ضد حمله ها بهره می برد. نخستین تعویض بارسا در دقیقه ۵۶ انجام شد و آندرس اینیستا جای خود را به پائولینیو داد. تنها چند دقیقه بعد سرخیو بوستکتس که ضربه خورده بود تعویض و آندره گومس به جای او وارد زمین شد. گل سوم بازی نیز به نام مسی ثبت شد. مهاجم آرژانتینی در دقیقه ۶۲ این گل را به ثمر رساند. سپس آلوارو موراتا به جای اولیور ژیرو به میدان رفت اما شرایط برای چلسی عوض نشد. مسی در دقیقه ۷۸ فرصت داشت که از طریق ضربه آزاد هت تریک کند که کورتوا ضربه اش را دفع کرد. بازی با پیروزی آبی انازی ها به پایان رسید.

پیش از این تیم های لیورپول، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، رم، یوونتوس، رئال مادرید و سویا به یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.

تیم های حاضر در این مرحله جمعه هفته جاری پس از قرعه کشی حریفانشان را خواهند شناخت.

منبع: ایسنا

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۹°
بیشینه:۱۲.۹°
وضعيت:صاف
سرعت باد:۳.۰۹ km/h
رطوبت:۱۲%
 
۱۲.۹ | ۱۲.۹
تصاویر