سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام فرزندان آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در طرح کسر یا معافیت خدمت سربازی ایثارگران اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 100 هزار نفر در دفاتر پلیس + 10 ثبت نام کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 12

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که روند ثبت نام تاکنون خوب بوده و هیچ مسأله خاصی وجود نداشته است، به همه ایثارگران تأکید کرد که حتماً طبق برنامه زمانبندی برای ثبت‌نام مراجعه کنند. 

وی گفت: از 11 تا 20 آذر مختص ثبت‌نام خانوادهای جانبازان و آزادگان و از بیستم به بعد مختص ایثارگران و جاماندگان ثبت‌نامی خانواده‌های جانبازان و آزادگان است. 

این مقام ارشد نظام وظیفه تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند، برای ثبت نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که براساس طرح امام‌حسن مجتبی(ع) در مناطق عملیاتی درگیر حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محاسبه می‌شود. 



سردار کریمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اینکه آیا باید خانواده‌هایی که فرزندانشان مشمول است، برای ثبت‌نام مراجعه کنند یا اینکه شرط سنی برای ثبت‌نام وجود ندارد، اظهار داشت: همه ایثارگران چه کسانی که فرزندانشان مشمول است و چه کسانی که فرزندانشان در سال‌های آتی مشمول می‌شوند، باید برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

وی افزود:‌ این ثبت نام به منزله تصمیم‌گیری برای سال‌های آتی است تا بتوان برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای حضور، کسری و معافیت افراد در آینده انجام داد. 

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا اظهار امیدواری کرد که همه ایثارگران برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند تا حقی از ایثارگری تضییع نشود. 

سردار کریمی خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام و بررسی یک‌ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسر یا معافیت از خدمت امسال باشند اعلام خواهد شد. 

منبع: فارس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آب و هوا
كمينه:۱۲.۹°
بیشینه:۱۲.۹°
وضعيت:صاف
سرعت باد:۰ km/h
رطوبت:۲۵%
 
۱۲.۹ | ۱۲.۹
نظرسنجی
میزان آشنایی و اطلاعات شما درباره رمزارزها چقدر است؟
خوبه، بر اساس تحلیل خودم ترید میکنم
آشنایی نسبی دارم و دیگران براام ترید می‌کنند
آشنایی کمی دارم و ترید نمی کنم
قبلا ترید می کردم ولی الان در بازار نیستم
در حال آموزش تریدینگ هستم
اطلاع خاصی ندارم
فقط اخبار آن را پیگیری می کنم