کد خبر: ۵۰۲
تیم کوک، مدیر اجرایی شرکت اپل روز سه‌شنبه 1 آگوست 2017 با اعلام خبر "یک سرمایه‌گذاری بزرگ"، تمام رسانه‌ها و کارشناسان دنیا را برای فهمیدن راز این سرمایه‌گذاری بزرگ کنجکاو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 03

سخنان مدیر اجرایی شرکت اپل که در سه ماه سوم سال جاری سودی معادل 45 میلیارد دلار کسب کرده، نشان می‌دهد این "سرمایه‌گذاری" بزرگ بر روی زیباسازی یا پیشرفته‌تر کردن محصولات فعلی شرکت اپل انجام نشده، بلکه گامی برای عبور از دوران آیفون و ارائه محصولی جدید به بازار است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند اپل اولین شرکتی باشد که ارزش آن از یک تریلیون دلار فراتر رود. این پیش‌بینی‌ها نیاز به زیرساخت‌های واقعی برای تحقق دارند و آیفون به تنهایی نمی‌تواند اپل را به دوران تریلیونی شدن برساند.

اپل ماه آوریل گذشته خبر آزمایش اولین خودروی برقی خودران این شرکت را اعلام کرد. این خبر شایعاتی را که پیش از این درباره قصد اپل برای ورود به بازار خودروهای الکترونیکی منتشر شده بود را تایید می‌کند.

به گزارش فاینانشال تامیز سخنان اخیر مدیر اجرایی اپل حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد با استفاده از برخی سیستم‌های چندوجهی خودروهای خودران، شرکت تسلا را پشت سر بگذارد.

اولین سری تلفن همراه آیفون در سال 2007 به بازار عرضه شده و حالا اپل یک دهه بعد از آیفون، قصد دارد پس از خودروهای خودران، در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و شاید در آینده در زمینه ساخت ربات‌های هوشمند فعالیت کند؛ ربات‌هایی که سه گروه محصول اصلی شرکت اپل را در خود دارند؛ سیستم‌های ناوبری خودران، تجهیزات الکترونیکی و Siri دستیار هوشمند اپل.
برچسب: اپل ، تیم کوک ، آیفون ، تسلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :