کد خبر: ۴۸۹
انتشار عکسی توسط «جان تری» ستاره فوتبالیست بریتانیایی در اینستاگرام، به او نیم میلیون دلار ضرر زد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 31

به گزارش روزنامه بریتانیایی «ديلي ميل»، جان تری، فوتبالیست بریتانیایی، هنگامی که با همسر خود به کوهای پوشیده از برف در فرانسه سفر کرده بود، عکسی  از این سفر  در اینستاگرام منتشر کرده بود را منتشر کرد. انتشار این عکس باعث شد دزدان حرفه‌ای فرصتی برای دزدیدن خانه‌اش بیابند.
یک باند حرفه‌ای از دزدان با مشاهده عکس وی در اینستگرام فهمیدند که «جان تری» و همسرش در خانه نیستند و جای دوری به سر می‌برند. آن‌ها همین دلیل فرصت را غنیمت شمرده، وارد خانه این ستاره فوتبال شوند و آن را غارت کنند.
به گزارش این روزنامه به نقل از پلیس بریتانیا، دزدان حرفه‌ای موفق به سرقت طلا، جواهر و وسایل لوکس مانند کیف، لباس و وسایلی که دارای مارک‌های مشهور جهانی‌اند، از ویلای این ستاره فوتبال در منطقه «سیری» در غرب لندن شدند. برخی از این دزدان که توسط پلیس بازداشت شدند اعتراف کردند از عکسی که جان تری در اینستاگرام منتشر کرده، دریافتند که او در یک سفر طولانی برای ورزش اسکی در خارج از بریتانیا به سر می‌برد.

عکسی در اینستاگرم که نیم میلیون دلار برای فوتبالیست انگلیسی هزینه داشت

این شبکه دزدان، موفق شدن وسایلی گرانقیمت به مبلغ 400 هزار پوند برابر 520 هزار دلار از خانه جان تری بدزدد.
حساب کاربری این فوتبالیست که یکی از مشهور ترین بازیکنان فوتبال بریتانیا است در شبکه اینستاگرام، دارای حدود 3.4 میلیون فالور است.
به گزارش دیلی میل، خانه این ستاره فوتبال 6.5 میلیون دلار قیمت دارد و تنها ارزش کیف‌های همسر این ستاره 120 هزار پوند برآورد شده است که دزدان اکثر آن‌ها را به سرقت برده بودند. چندین کتاب از داستان‌های مشهور «هری پاتر» که امضای برخی نویسندگان و کارگردانان بزرگ سینما را دارد را نیز دزدیده شده است. قیت این کتاب‌ها به 18 هزار پوند  می‌رسد. 

روزنامه در گزارش خود به نقل از پلیس می نویسد دزدان ساعت‌ها در خانه ماندند و از وسایل گرانقیمت هر چه دلشان می‌خواست با حوصله انتخاب کردند.
دزدان اعتراف کردند که همسر جان تری دارای کیف‌های گرانقیمت زیادی است اما آن‌ها تنها 28 عدد از گران‌ترینشان را دزدیدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۳.۲۳°
بیشینه:۱۳.۲۳°
وضعيت:صاف
سرعت باد:۴.۱۲ km/h
رطوبت:۳۳%
 
۱۳.۲۳ | ۱۳.۲۳
تصاویر