در جامعه جهانی امروزی، کسب و کارها می توانند به لطف اینترنت و استفاده گسترده از دستگاه تلفن همراه و فن آوری VoIP و با کمترین توجه به بعد مسافت، با موفقیت کارهای خود را انجام دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 11

ارتباطات تلفنی بدون در نظر گرفتن زمینه کاری شرکت و یا تخصص های آن، تقریبا بخش بسیار مهمی در هر کسب و کار به شمار می آید. با ظهور تکنولوژی صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) ، ارتباط تلفنی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط از هر زمان دیگری آسان تر شده است. دسترسی به سیستم های تلفنی کم هزینه با مجموعه ای از ویژگی های همراه با آن، شرکت ها را قادر می سازد تا به طور یکسان ارتباطاتی پویا و موثر با دیگر شرکت های تجاری و مشتریان خود برقرار کنند.

در جامعه جهانی امروزی، کسب و کارها می توانند به لطف اینترنت و استفاده گسترده از دستگاه تلفن همراه و فن آوری VoIP و با کمترین توجه به بعد مسافت، با موفقیت کارهای خود را انجام دهند.

راه حل هایی از این نوع، قابلیت های گسترده ای را ارائه می دهند که شامل بسیاری از ویژگی ها از جمله صندوق صوتی، اپراتور خودکار و انتقال تماس بوده که به طور معمول به عنوان هزینه اضافی محسوب می شوند.  VoIPبرای کارکنانی که در خانه کار می کنند، در حالی که  به عملکرد کلی عملیات کسب و کار بهبود می بخشد، فرصتهای شغلی جدیدی را ایجاد می کند.

پیاده سازی یک سیستم VoIP به عنوان یک عامل اصلی موفقیت کسب و کار، مستقیما می تواند به ضرورتی برای توسعه منجر شود. خوشبختانه تکنولوژی VoIP به طور کامل مقیاس پذیر بوده و دردسرهای مانند آنچه که با افزودن خطوط تلفنی در شبکه های تلفن سنتی حادث می شوند را ایجاد نمی کند. علاوه بر این، راه حل های VoIP را می توان به مکان های مختلف در سراسر جهان اعزام و مستقر کرده و با شبکه های موجود یکپارچه نمود.

می توان مجددا شماره های تلفن را در کنار طرح های متناظر شماره گیری، صدای زنگ و سایر ویژگی ها، به گونه ای طراحی کرد که به عنوان یک شماره محلی که یک محل به آن اختصاص داده شده عمل کند و موانع بیشتری را از سر راه برقراری ارتباط اختصاصی بر دارد. هزینه پایین ارتباطات تلفنی VoIP مکمل گزینه های پیکربندی انعطاف پذیر آن شده است در حالی که VoIP محدودیت های گسترده و ویژگی های مسئله ساز تلفن سنتی را حذف می کند.

شرکت های تجاری قادر به برقراری ارتباط یکپارچه با تمامی تسهیلات آن بوده و جبهه متحدی درمقابل سایر همتایان خود ارائه می دهند، و همین امر توانمندی اساسی در صنایع ارتباط-محور محسوب شده و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با چنین مزایای گسترده ای که VoIP برای شرکت ها در هر ابعادی ارائه می دهد، درک رشد محبوبیت روز افزون آن کار بسیار ساده ای خواهد بود.

 
برچسب: voip ، کسب و کار ، تلفن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :