برنامه‌ریزی استراتژیک در دهه‌های اخیر همواره دغدغه مدیران بوده است. به‌خصوص در سالیان اخیر که شرایط ناپایدار و تغییرات تکنولوژی سایه خود را بر سر اداره‌ی کسب‌و‌کارها گسترانده است. از آنجایی که در همین ایام فناوری‌های اطلاعاتی حضور پررنگی در همه سیستم‌های اجرایی و مدیریتی به کار گرفته شده‌اند، انتظار می رود ماحصل اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک به کارگیری حداکثر مزایای فناوری اطلاعات در کسب‌و‌کارِ موضوع برنامه‌ریزی شده باشد. این مجموعه توانایی امه‌ریزی در سطوح مختلف از فاز شناخت تا ارائه طرح و اجرای پروژه‌های عملیاتی را دارا می‌باشد و تجارب متعددی در زمینه اتوماسیون فرآیندهای کسب‌وکار داشته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 25
برنامه‌ریزی استراتژیک در دهه‌های اخیر همواره دغدغه مدیران بوده است. به‌خصوص در سالیان اخیر که شرایط ناپایدار و تغییرات تکنولوژی سایه خود را بر سر اداره‌ی کسب‌و‌کارها گسترانده است. 
از آنجایی که در همین ایام فناوری‌های اطلاعاتی حضور پررنگی در همه سیستم‌های اجرایی و مدیریتی به کار گرفته شده‌اند،  انتظار می رود ماحصل اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک به کارگیری حداکثر مزایای فناوری اطلاعات در کسب‌و‌کارِ موضوع برنامه‌ریزی شده باشد. این مجموعه توانایی امه‌ریزی در سطوح مختلف از فاز شناخت تا ارائه طرح و اجرای پروژه‌های عملیاتی را دارا می‌باشد و تجارب متعددی در زمینه اتوماسیون فرآیندهای کسب‌وکار داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :