بازاریابی تا همین اواخر یک امر یک طرفه بود. کسب و کارها به امید دیده شدن تبلیغاتشان، آن‌ها را در تمام رسانه‌هایی که احتمال داشت مشتریانشان به آن‌ها دسترسی داشته باشند، منتشر می‌کردند و امید داشتند که این تبلیغات را در هنگام خرید به یاد بیاورند و بر خریدشان تأثیر بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 January 29
بازاریابی تا همین اواخر یک امر یک طرفه بود. کسب و کارها به امید دیده شدن تبلیغاتشان، آن‌ها را در تمام رسانه‌هایی که احتمال داشت مشتریانشان به آن‌ها دسترسی داشته باشند، منتشر می‌کردند و امید داشتند که این تبلیغات را در هنگام خرید به یاد بیاورند و بر خریدشان تأثیر بگذارد. 

این یعنی شما سرنوشت کمپین بازاریابی‌تان را به شانس واگذار کنید. رسانه‌های اجتماعی تضمین می‌کنند که شرایط دیگر این‌چنین نخواهد بود. اکنون شما می‌توانید دقیقاً بخش دقیق و درست کاربران را هدف‌گذاری کنید و مطابق با ذائقه آنان با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و آن‌ها نیز محتوای شما را منتشر خواهد کرد. بنابراین، دیگر دیده‌شدن کمپین بازاریابی شما، به شانس واگذار نمی‌شود و به لطف رسانه‌های اجتماعی، وضعیت بهتر شده است.

 اکنون شما می‌توانید حتی یک قدم فراتر نیز بگذارید و کاربران را دعوت کنید تا در محتوا تولید محتوا همراه شما باشند و به آن‌ها حس مالکیت برندتان و پیام‌های آن را منتقل کنید.

شبکه‌های اجتماعی نوظهور مثل Flyreel به کاربران و برندها این امکان را می‌دهند که کلیپ‌های ویدیویی کوتاه بسازند و آن‌ها را به هم وصل کنند و یک قطعه منسجم را منتشر کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: