وقتی چهره‌های از رده خارج جنجال به پا می‌کنند
مهران مهام می‌گوید که من به عنوان تهیه‌کننده بر اساس استقبال مردم، دستمزد بازیگر را تعیین می‌کنم. برای مثال من می‌بینم در فضای مجازی بازیگران چند لایک و کامنت دارند و از طریق آن میزان محبوبیت را می‌فهمم؛ بنابراین مردم اهمیت زیادی دارند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 22

 

تهیه‌کننده سریال‌های «ترش و شیرین» و «من یک مستاجرم» درباره‌ی اظهار نظر برخی بازیگران در فضای مجازی گفت: باید خیلی کودک باشیم که زمانی که یک چهره حرفی در فضای مجازی می‌زند، در راستای حرف او جریانی توسط مردم راه بیفتد. فردی که جلوی دوربین ایفای نقش می‌کند مگر عقل کل است؟ برای مثال بیانات یک فرد ثروتمند را می‌نویسند، مگر هر ثروتمندی بیانات درستی دارد. ما باید خود را درست کنیم و عاقل باشیم کنیم زیرا نمی‌توانیم جلوی حرف زدن کسی را بگیریم.

او درباره استفاده ابزاری و ویترینی برخی از چهره‌ها از فضای مجازی، اظهار کرد: من قبول دارم که بالاخره فضای مجازی محلی برای انتشار عکس است. اما گاهی در فضای مجازی می‌بینم افرادی که از رده خارج شده‌اند و در این فضا نیستند، می‌خواهند خلاف جهت رودخانه شنا و خود را مطرح کنند؛ در واقع اینکه بخواهیم مطلبی را برای مطرح کردن خود، خلاف وضعیت و عرف جامعه بگوییم، در حالی که در جایگاهی قرار نداریم که این حرف را بیان کنیم، خوب نیست. باید ببینیم در چه جایگاهی قرار داریم و چکاره هستیم که درباره این مسائل حرف می‌زنیم؛ البته طرف دیگر قضیه این است که متاسفانه بیشترین چیزی که لطمه می‌زند، الفاظ رکیکی است که زیر پست این افراد چهره ردوبدل می‌شود.

تهیه‌کننده سریال‌های «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» و «کتاب فروشی هدهد» ادامه داد: برخی از مردم کامنت‌هایی زیر پست چهره‌ها می‌گذارند و الفاظ رکیک به کار می‌برند؛ در حالی که می‌توانند سکوت یا بحث کنند. اگر برخی سلبریتی‌ها زندگی دو گانه دارند و مردم آن‌ها دوست ندارند، بهتر است که آن‌ها را کنار بگذارند یا بلاک کنند. مردم یک چهره مشهور را بزرگ می‌کنند و بعد خودشان هم او را زمین می‌کوبند. اگر یک سلبریتی بزرگ شده، مردم او را بزرگ کرده‌اند. نه سلبریتی را بالا ببرید، نه به او ناسزا بگویید. به نظرم سلبریتی هم هیچکدام را نمی‌خواهد. سلبریتی‌ها سرمایه‌های این اجتماع هستند بنابراین اگر قبولشان نداریم، آن‌ها را کنار بگذاریم.

مهام با اشاره به معیاری برای دستمزد بازیگران اظهار کرد: من به عنوان تهیه‌کننده بر اساس استقبال مردم، دستمزد بازیگر را تعیین می‌کنم. برای مثال مردم رضا عطاران را دوست دارند بنابراین فیلم‌هایش می‌فروشد. در واقع قیمت رضا عطاران را مردم بالا می‌برند و نرخ بازیگر بر اساس اقبال مردم است. برای مثال من می‌بینم در فضای مجازی بازیگران چند لایک و کامنت دارند و از طریق آن میزان محبوبیت را می‌فهمم؛ بنابراین مردم اهمیت زیادی دارند.

منبع: ایسنا

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
فیلم
آب و هوا
كمينه:۱۲.۹°
بیشینه:۱۲.۹°
وضعيت:صاف
سرعت باد:۴.۱۲ km/h
رطوبت:۱۶%
 
۱۲.۹ | ۱۲.۹
تصاویر