کد خبر: ۱۳۷۴
در کنفرانس سالانه شرکت اپل؛
کنفرانس سالانه شرکت اپل، برای رونمایی از محصولات جدید این کمپانی روز چهارشنبه ۲۱ سپتامبر از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 13

 

این مراسم با سخنرانی تیم کوک مدیرعامل اپل آغاز شد. تیم کوک با اشاره به افزایش تعداد فروشگاه‌های اپل استور در سراسر جهان، اظهار داشت که تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه‌های این شرکت به سالانه ۵۰۰ میلیون نفر می‌رسد.

تیم کوک همچنین اشاره کرد که این شرکت قصد دارد دو میلیارد دستگاه‌هایی را بفروشد که با نرم‌افزار IOS کار می‌کنند.

این کمپانی رسما اعلام کرد که مدل جدید گوشی‌های این شرکت، Xs نام خواهد داشت.

این مدل گوشی که نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد داشت در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار خواهد آمد. این مدل گوشی که با صفحه نمایشی جدید ارائه خواهد شد، نسبت به آب بسیار مقاوم است، تا این اندازه که حتی ریختن آبجو بر روی صفحه نمایش هم مشکلی برای این دستگاه تلفن همراه به وجود نمی‌آورد.

گوشی‌های ایکس اس کیفیت صدای بهتری نسبت به نسل‌های قبلی تلفن‌های این کمپانی خواهند داشت.

مدل دوم گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ اپل، Xs-max نام دارد که با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و تاچ سه بعدی به بازار خواهد آمد. تراکم پیکسلی گوشی‌های ایکس اس مکس ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ خواهد بود.

همچنین مدل‌های جدید گوشی‌های اپل نسخه‌ای با رم ۵۱۲ گیگا بایتی هم خواهد داشت.

در دوربین‌های آیفون‌های جدید قابلیت‌های زیادی در خصوص واقعیت افزوده قرار داده شده و یک کیت مجزا هم برای این امر در نظر گرفته شده است.

در دوربین دوگانه آیفون‌های جدید، از دو لنز ۱۲ مگا پیکسلی تله فوتو و واید استفاده شده است. همچنین پردازنده چهره در مدل‌های جدید بسیار تقویت شده است و تشخیص چهره بسیار سریع‌تر از مدل آیفون ایکس صورت می‌گیرد.

دوربین جلو گوشی‌های جدید ۷ مگاپیکسلی است که در تشخیص چهره بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.

مدیران شرکت اپل می‌گویند دوربین‌های عکاسی مدل‌های جدید دارای قابلیت اسمارت اچ دی آر هستند و کیفیت تصاویر عکس‌ها را بالاتر برده‌اند. همچنین قابلیت‌های جدید برای ادیت عکس‌ها در مدل‌های جدید در نظر گرفته شده است.

همچنین اپل گوشی مدل سومی را هم راهی بازار خواهد کرد. گوشی که قرار است با نام Xr شناخته شود و صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچی دارد. این گوشی که ارزانتر از مدل‌های دیگر خواهد بود، در رنگ‌های متنوعی چون زرد و قرمز و آبی، سفید و مشکی به بازار خواهد آمد.

قیمت مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون هم اعلام شد. ایکس آر که ارزان‌ترین مدل خواهد بود با پایه قیمت۷۴۹ دلار و با سه ظرفیت ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

قیمت پایه گوشی آیفون ایکس اس با ظرفیت ۶۴ گیگابایت ۹۹۹ دلار خواهد بود و این قیمت برای نسخه مکس به ۱۰۹۹ دلار می‌رسد.

برچسب: آیفون ، اپل ، آیفون Xs
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :