کد خبر: ۱۳۶۱
پونیشا خودش را اینگونه معرفی می نماید: پونیشا بازار کار برای کارهای فریلنسینگ است. به کارهایی که می‌توانید در خانه و به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید, فریلنسینگ گفته می‌شود. همچنین به فردی که یک حرفه و تخصص مثل عکاسی, نویسندگی, طراحی, برنامه نویسی, گرافیک, ترجمه دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند فریلنسر گفته می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 09

اگر شما پروژه‌ای دارید که فردی می‌تواند آن را بصورت آنلاین انجام و تحویل دهد، می‌توانید روی پونیشا حساب کنید. همچنین اگر مهارتی دارید که می‌توانید از طریق آن، پروژه‌ها را سریع و با قیمت مناسب انجام دهید، ما برای شما پروژه‌های زیادی داریم.

ما از یک طرف برای متخصصان، برنامه نویسان، طراحان، مترجمان و در کل کلیه کارهایی که ممکن است بصورت غیر حضوری انجام شود دفتر کاری فراهم کرده ایم تا براحتی بتوانند مستقیم با کارفرما در ارتباط باشند و از طرف دیگر کارفرمایان بدون نیاز به استخدام و با هزینه رقابتی پروژه خود را در اختیار پیمانکاران قرار میدهند برای انتخاب بهترین پیمانکار ابزارهای متنوعی در اختیار کارفرمایان است و با امکان بیعانه نزد سایت خیال پیمانکار را نیز از پرداخت نهایی برای پروژه ای که انجام می دهد راحت کرده ایم. اگر پیمانکاران تخصص کافی داشته باشند مهم نیست در کجای دنیا زندگی میکنند آنها می توانند به راحتی پروژه کارفرما را بصورت غیر حضوری انجام دهند و مبلغ پروژه را از طریق سایت در حساب خود دریافت کنند.اگر می خواهید برای پروژه خود پیمانکار مناسب پیدا کنید یا از طریق سیستم کسب درآمد، درآمد قابل توجهی کسب کنید در سایت پونیشا ثبت نام کنید. محیط کاربری امنی طراحی کرده ایم که براحتی می توانید پرداخت های خود را از طریق بیعانه برای پروژه انجام دهید و پس از اطمینان از انجام پروژه خود پرداخت نهایی را انجام دهید. در پونیشا کارفرما و پیمانکار مستقیم با یک دیگر در ارتباط هستند و پونیشا وسیله ایست که این ارتباط را سرعت و بهبود می بخشد.

پونیشا به افراد کارفرما چه کمکی میکند؟
شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که پونیشا به شما چه کمکی خواهد کرد ؟ آیا پونیشا هم مانند برخی تارنما های مشابه صرفا مکانی است برای معرفی تعدادی افراد متخصص در زمینه مشخص و یا اینکه خیر ؟ پاسخ کاملا روشن و واضح است هدف از ایجاد پونیشا این نبوده است که صرفا تابلو اعلاناتی باشد برای کاربران خیر بلکه مدیران این تارنما با خلاقیت ها و زحمات فراوان محیطی را فراهم آورده اند تا پیمانکاران مختلف از نقاط مختلف در آن ثبت نام کنند و در زمینه مهارتی خود به کارفرما ی خود ارائه خدمات کنند خوب این موضوع به اینجا ختم نمی شود چرا که پونیشا احترام گذاشتن به کاربر را وظیفه خود می داند و تمام تلاشش هم این است که کاربران از فعالیت در این تارنما رضایت کامل داشته باشند به همین جهت ابزار های دیگری هم در این تارنما گنجانده شده تا کارفرمایان عزیز با خیال راحت تری به انتخاب پیمانکار خود بپردازند از جمله بخش امتیاز دهی ، پروژه های انجام شده پیشین ، نظرات کارفرمایان قبلی و چندین ویژگی دیگر که خیال شما را از هر نظر راحت و آسوده میکند.

پونیشا به افراد پیمانکار چه کمکی میکند؟
بله همان طور که در ابتدا مقاله هم اشاره شد خیلی از پیمانکاران به دنبال فرصت شغلی در زمینه مرتبط به مهارت خود میگردنند تا از این راه به کسب در آمد بپردازند و از طرفی نیاز کارفرما را نیز برطرف کنند، پونیشا این فضا را فراهم آورده است تا پیمانکاران عزیز در اسرع وقت به خدمت رسانی و انجام پروژه مورد نظر بپردازند . اینجاست که دیگر وقت شما از بین نمیرود و از طرفی هم کارفرما ی خود را می شناسید و می دانید که او از شما چه میخواهد .

می توانید به راحتی تمام کارتان را آغاز کنید و البته این که اگر در انجام پروژهایتان موفق باشید حتما فرصت های شغلی بیش تری برایتان ایجاد خواهد شد و در بین کارفرمایان بیش تر شناخته خواهید شد پس تلاش کنید پروژه ها را با دقت و به موقع تحویل دهید تا پس از اجرای پروژه رتبه بالایی دریافت کنید.

کسب در آمد متفاوت
علاوه بر اینکه شما میتوانید با انجام پروژه ها درآمد کسب کنید می توانید با استفاده از روش های زیر نیز به کسب در آمد بپردازید . این قسمت برای آن دسته از افرادی که دارای وبلاگ یا وب سایت یا به طور کلی روشی برای معرفی پونیشا دارند طراحی شده است. در این روش کسب در آمد بسیار متنوع می باشد و کماکان به سادگی امکان پذیر است.

از جمله این روش ها می توان به روش تبلیغات توسط لینک، بنر، خوراک در وبلاگ، وب سایت و شبکه های اجتماعی اشاره کرد که هزینه حاصل از آن ها بدون هیچ کم و کثری به حساب شما واریز می شود.

البته جالب تر از این ها می توان به روش زیر اشاره کرد 

۸۰% مبلغ سود پروژه تمام افرادی که شما از طریق لینک منحصر بفرد خود معرفی می کنید پس از ثبت نام به نام شما ثبت می شوند و هر زمان پونیشا از بابت عملکرد آنها (کارفرما یا پیمانکار) درآمد کسب کند شما ۸۰% مبلغ سود پروژه را دریافت می کنید.

این هم یکی از ویژگی های جالب پونیشا هست که تمام تلاشش را میکند تا کاربران درآمد بیش تری کسب کنند.

چگونه در پونیشا شروع کنیم؟
۱- مهارت خود را افزایش دهید. مهم تر از همه چیز مهارت در کاری است که انجام می دهید. اگر شما برنامه نویس، طراح یا مترجم هستید یا مهارت هر کار دیگری را دارید که تقاضا برای انجام آن زیاد است، می بایست مهارت خود را در آن تخصص همیشه بالا ببرید، خود را به روز نگه دارید و همیشه مطالب جدید را مطالعه کنید.

۲- تمرکز داشته باشید. یعنی تصمیم بگیرید چه کاری می خواهید انجام دهید. ممکن است شما هم طراحی گرافیک، هم طراحی سایت و هم سئو انجام دهید. اما بهتر است تمرکز خود را روی یک کار قرار دهید و سعی کنید در یک مهارت، بهترین باشید. کسی که همه کار انجام میدهد در هیچ کاری تخصص ندارد.

بنابراین در انتخاب مهارت دقت کنید و فقط مهارت هایی که می خواهید پروژه دریافت کنید را انتخاب کنید. انتخاب ۳۰ – ۴۰ مهارت به چشم کارفرما، شما را حرفه ای نشان نخواهد داد.

۳- نمونه کار خوب داشته باشید. تعداد نمونه کارهای شما مهم نیست بلکه کیفیت آنها مهم است. اگر شما تعداد زیادی نمونه کار ثبت کنید که هیچ کدام کیفیت خوبی نداشته باشند، شما را حرفه ای نشان نخواهد داد اما اگر فقط یک نمونه کار مرتبط با مهارت خود داشته باشید که به درستی انجام شده و خیلی خوب درباره آن توضیح داده باشید، برای کارفرمایان کافیست تا شما را انتخاب کنند.

۴- نترسید. خیلی از فریلنسرهای تازه کار حجم پیشنهادات روی پروژه ها را میبینند و نگران می شوند و فکر می کنند هیچ شانسی برای برنده شدن پروژه نخواهند داشت.

خیلی از پیشنهاداتی که برای کارفرمایان ثبت میشود مورد قبول کارفرما نیست. چون فریلنسرها وقت کافی برای خواندن پروژه کارفرما نمی گذارند، کار مرتبط با آن پروژه را انجام نداده اند، قیمت آنها یا خیلی بالاست یا خیلی پایین، کار حرفه ای انجام نداده اند و هزاران مشکل دیگر.

۵- متن پروژه را با دقت مطالعه کنید. همه کارفرمایان یک مشکلی دارند که دنبال یک نفر هستند که مشکل را برای آنها حل کند. اگر شخصی را پیدا کنند که مشکل آنها را به درستی فهمیده باشد، راحت تر با وی ارتباط برقرار می کنند.

۶- سوال بپرسید. تا زمانی که کارفرما صحبت را با شما باز نکند نمی توانید برای وی پیام بفرستید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید از کارفرما سوال بپرسید. خودتان را جای کارفرما قرار دهید و سعی کنید با وی همدردی کنید.

۷- خوش قول باشید. به موقع به پیام ها پاسخ دهید. در زمان مقرر کار یا گزارش کار را تحویل دهید. این کار به اعتبار شما می افزاید و مطمئن باشید رتبه و نظر خوبی دریافت می کنید که به دریافت پروژه های بعدی شما کمک می کند.

۸- قیمت مناسب ارائه کنید. برای دریافت پروژه قیمت پایین ثبت نکنید. رقابت با دیگر فریلنسرها بر سر قیمت به شما آسیب می رساند. اگر خوب پروژه را فهمیده باشید، می توانید براورد کنید چه مقدار از شما زمان میگیرد و بنابراین میتوانید قیمت را مشخص کنید. سعی کنید به کارفرما درباره قیمت خود توضیح دهید. کارفرمایان همه میدانند قیمت کم، کیفیت بالایی به همراه نخواهد داشت.

هیچکدام از فریلنسرهای موفق در پونیشا با قیمت کم کار نمی کنند.

۹- مرامنامه پونیشا را مطالعه کنید. رعایت نکردن قوانین ممکن است منجر به بسته شدن حساب کاربری شما شود و همه اعتباری که برای آن زحمت کشیده اید از بین برود.

۱۰- با هر کارفرمایی کار نکنید. بعضی وقت ها هرچقدر زحمت بکشید و سعی و تلاش کنید، مورد قبول بعضی کارفرمایان نخواهید بود. خیلی راحت در گفتگوی اولیه می توانید تشخیص دهید می توانید با کارفرما کار کنید یا خیر.

۱۱- خیلی زود دلسرد نشوید. موفقیت در هر کاری نیاز به زمان و تمرین دارد. از شکست های خود درس بگیرید و دوباره امتحان کنید.

سخن آخر
پونیشا یک ایده جالب و جذاب است و به کاربرانش کمک میکند تا در اسرع وقت به هدف خود برسند. موسسان آن با این ایده یک استارتاپ جذاب را راه اندازی نمودند.

شرایطی در این تارنما فراهم شده است تا هم کارفرمایان و هم پیمانکاران هر دو به رفع نیاز های خود بپردازند. با توجه به اینکه پونیشا مدت کمی است که وارد دنیای مجازی شده است اما بیش از دو هزار و پانصد پیمانکار دارد و این یعنی میزان علاقه مندی کاربران به پونیشا و همچنین بازده مناسب این تارنما بر روی مخاطبانش.

خوب دیگه چه از این بهتر هم سود می کنید و هم کارتان سریع تر و بهتر راه می افتد و این دقیقا چیزی است که مدیران پونیشا برای شما میخواهند و تمام تلاششان راه هم برای تحقق هرچه بیش تر آن خواهند کرد و در یک کلام می توان گفت : رضایت کاربران .

منبع: سئو پارسیان

برچسب: پونیشا ، سئو ، فریلنسر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :